حجت الاسلام محمد زاهدی مقدم در جمع کارکنان سپاه ناحیه لردگان و نیروی انتظامی شهرستان گفت:محکم ترین راهی که می تواند انسان را به کمال برساند قرآن است.
کد خبر: ۹۰۲۲۸۰۷
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری؛ استاد حوزه و دانشگاه در جمع کارکنان سپاه و نیروی انتظامی شهرستان لردگان با اشاره به ویژگی های قرآن کریم برای هدایت و به کمال رساندن انسان گفت: انسان موجود دو بعدی است که می بایست برای دو بعد خود خوراک مناسب جمع کند و قران کریم برای دو بعد انسان خوراک و تغذیه مناسبی دارد که انسان می تواند بوسیله آن به کمال الهی برسد.

حجت الاسلام محمد زاهدی مقدم بااشاره به جامعیت قرآن کریم اظهار داشت:انسان خاکی در هر موضوعات اجتماعی ، علمی ، اقتصادی و... که نیاز به کمک داشته باشد بهترین معلم و راهنما قرآن است زیرا قرآن نسبت به همه موضوعات جامعیت دارد و در طول تاریخ علما و دانشمندان زیادی بودند و هستند که علم و راهنمایی خود را از قرآن می گیرند.

وی افزود: عمل و درک قرآن باعث افزایش بصیرت و بالا رفتن سعه صدر می شود و اگر امروزه افرادی در برابر راه حق و و لایت فقیه می ایستند به خاطر بی بصیرتی و عدم توجه و عمل به قرآن کریم می باشد.

 

ارسال نظرات