رئیس شورای اسلامی شهر کاکی خبر داد:
رئیس شورای اسلامی شهر کاکی در جلسه شورای اداری بخش کاکی از حذف سهم تبصره 3 در قبوش آب شهروندان این شهر خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۲۷۷۷
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سیدعلی اکبرفاطمی در شورای اداری بخش کاکی با تاکید بر مشکل کم آبی و قطع مکرر و نبود آب در برخی محلات شهر کاکی مشکل را جدی خواند و خواستار ورود جدی مسئولین شهرستان و استان جهت بررسی و یافتن راهکار دراین خصوص شد.
وی عدم برنامه ریزی صحیح و آینده نگری در بحث مشکلات آب را یکی از علل اصلی مشکلات این روزهای آب شهر کاکی عنوان نمود و گفت: در سالهای قبل مشکل کم آبی در کاکی وجود داشته اما امسال وضعیت بدتر شده که فرسودگی شبکه،توزیع نادرست ، جانمایی ناصحیح شیرهای آب سطح شهر مزید بر مشکل می باشد.
فاطمی از حذف سهم تبصره 3 ازقبوض آب مردم شهر کاکی خبر داد و اظهار داشت :دریافت تبصره 3 از مردم می توانست باعث مشارکت آنان در توسعه،نوسازی و خدمات آب بخصوص توسعه شبکه در نقاط نوساز شهر باشد که بدلیل عدم رضایتمندی و رغبت مردم ، با تصویب شورای اسلامی شهر و ارسال به مرکز استان این مصوبه لغو گردید که از تاریخ سیزده اردیبهشت 97 لحاظ گردیده است.
رئیس شورای اسلامی شهر کاکی با اشاره به کند بودن روند ثبتی نمودن املاک شهر کاکی خواستار تسریع در انجام این موضوع گردید و عنوان داشت: نظر به اینکه صدور پروانه ساختمانی از سوی شهرداری منوط به ارائه اسناد ثبتی از سوی متقاضیان می باشد ولی با این شرایط و روند کند ثبتی نمودن اسناد، مردم مجبور به ارائه اسناد عادی و دستنویس می باشند که مشکلاتی را برای مردم و شهرداری بوجود آورده است.
وی در سخنان خود به بی نتیجه ماندن ساخت مسکن مهر در کاکی اشاره نمود و گفت: با توجه به افزایش جمعیت شهرکاکی و کمبود زمین و نیاز مبرم مردم به مسکن ، پروژه احداث مسکن مهر در شرق شهر کاکی جانمایی و کلنگ زنی گردید ولی تاکنون اقدام عملی صورت نگرفته است.
فاطمی در ادامه افزود:نظر به طرح ارائه شده توسط بنیاد مسکن مبنی بر به دو طبقه ای بودن مسکن مهر کاکی ، با در نظر گرفتن فرهنگ و سبک زندگی مردم و علاقه مندی به منازل ویلایی و عدم سازگاری آنان با زندگی آپارتمان نشینی موجب عدم استقبال مردم شده است .
رئیس شورای اسلامی شهر کاکی ضمن اشاره به مشکلات سوخت کشاورزان و صیادان خواستار استقرار نمایندگی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در شهرستان دشتی گردید و گفت:اکثر مردم شهرستانهای دشتی و تنگستان را قشر کشاورز و صیاد و لنج داران تشکیل می دهند که نبود شرکت پخش فراورده های نفتی مشکلات بسیار زیادی را برای این عزیزان ایجاد کرده است.
وی در ادامه بیان داشت: با توجه به فعالیت تعداد زیادی ماشین آلات کشاورزی در زمینه آماده سازی زمین های کشاورزی جهت کشت محصولات کشاورزی در فصول مختلف نیاز به تخصیص سوخت مورد نیاز، استقرار نمایندگی شرکت ملی پخش و فرآورده های نفتی استان در شهرستان دشتی ضروری است.

ارسال نظرات