جانشین فرمانده سپاه مراغه:

اقتدار امروز به برکت خون شهدا/ شهدا راهشان را آگاهانه انتخاب کردند

جانشین فرمانده سپاه مراغه در یادواره شهدای روستای کرده ده این شهرستان، گفت: اقتدار و عظمت امروز کشور به برکت خون پاک و مطهر شهداست و نسل امروزی باید قدردان این نعمت بزرگ باشند و در مسیر شهدا گام بردارند.
کد خبر: ۹۰۲۲۷۵۱
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حمید ساعدی افزود: ما انقلاب، قرآن، استقلال، آبرو و حیثیت را از برکت خون شهدا داریم.

وی شهادت را بالاترین پاداش جهاد در راه خدا دانست و بیان کرد: امروز عزت اسلام و مسلمین به برکت و ثمره خون شهیدان است

ساعدی ادامه داد: ایران اسلامی امروز در اوج عزت و اقتدار است و دشمن می داند امکان حمله نظامی به این نظام مقدس  وجود ندارد به همین خاطر ترفند دشمن تهاجم فرهنگی است.

وی ایجاد تغییر در اعتقادات و باورها را از اهداف جنگ نرم دشمن برشمرد و گفت: داشتن بصیرت کافی، تقویت آگاهی های لازم و ارتقای معنویت و روحیه بسیجی بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی است.

ساعدی اضافه کرد: راهی را که شهدا انتخاب کرده بود، آگاهانه و اساسا  برای تحقق ایمان و پایداری ارزشهای خالصانه کار کردند و از کسی یا مجموعه ای هیچ توقعی نداشتند، حرکت  زندگی آن ها بی اغماض بود.

جانشین فرمانده سپاه مراغه در بخش دیگر سخنان خود سپاه را نهادی انقلابی معرفی و اظهار کرد: ماموریت و وظیفه سپاه صدور انقلاب و فرهنگ انقلاب اسلامی به اقصی نقاط عالم است اگر اسلام و انقلاب اسلامی با خطری مواجه شود در آنجا حضور یافته و امنیت را برای آن منطقه به ارمغان می آورد.

ساعدی  استکبار ستیزی و ظلم ناپذیری و دفاع از مظلوم را شعار اصلی این انقلاب خواند و اظهارداشت: آن چیزی که می تواند استقلال را تامین کند تکیه شفاف و صریح بر مبانی دفاع مقدس ، شهدا و آرمان های امام راحل است.

وی ادامه داد تلاش دشمنان ایجاد شکاف بین نسل جوان با نسل اول انقلاب است برای تقابل با تهاجم دشمن باید حقیقت را برای نسل جوان بیان کرد.

در پایان این یادواره، خانواده شهدای روستای کردده تجلیل شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار