خبرهای داغ:
رئیس صندوق پژوهش و فناوری کریمه از برگزاری رویداد آموزشی کارآفرینی قرآنی در تیر ماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۲۷۲۸
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲
رویداد آموزشی کارآفرینی قرآنی برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، علیرضا باباخان با اشاره به رویداد آموزشی کارآفرینی قرآنی اظهار کرد: این رویداد با عنوان طلیعه قرآنی با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود. این رویداد در حوزه‌های فرهنگی با تمرکز بر مفاهیم و فرهنگ قرآنی کمک می‌کند تا ایده‌پردازان مسیر کارآفرینی را طی کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره‌های آموزشی، ضمن اینکه شرکت‌کنندگان ایده‌های کارآفرینانه خود را مطرح می‌کنند امکان دریافت مشاوره‌های تخصصی و حرفه‌ای از مدرسان و مربیان نیز وجود دارد و گام به گام این مشاوران همراه ایده‌پردازان از مرحله ایده خام تا عرضه به سرمایه‌گذار حرکت می‌کنند.
رئیس صندوق پژوهش و فناوری کریمه با بیان اینکه نخستین دوره‌ای است که به این سبک با تمرکز بر حوزه قرآنی برگزار می‌شود گفت: با توجه به انتظارات از شهر قم این رویداد می‌تواند در حوزه کارآفرینی قرآنی اثربخش باشد و عموم مردم می‌توانند در این رویداد شرکت کنند.
وی عنوان کرد: با توجه به اینکه از مشاوران و متخصصان برجسته استفاده می‌شود آن‌ها می‌توانند پس از پایان این دوره کسب و کار‌های نوپای خود را شروع کنند و در حوزه فرهنگ قرآنی شاهد کارآفرینی در استان قم باشیم.
باباخان یادآور شد: در خلال این رویداد، دوره‌های آموزشی متعدد و مشاوره‌های تخصصی به شرکت‌کنندگان ارائه می‌شود که با رویداد‌های مرسوم که به طور عمده روی ایده‌پردازی و معرفی ایده‌های برتر تمرکز دارند، تفاوت جدی دارد.
وی با بیان اینکه باید سعی شود از حالت طرح ایده فراتر رفته و به رشد ایده‌ها کمک شود گفت: تا اندازه‌ای این امر لازم است پیشرفت کند که این ایده‌ها به سرمایه‌گذار قابلیت عرضه داشته باشد البته باید در نظر داشت سرمایه‌گذار از ایده‌ای استقبال می‌کند که پخته باشد.

رئیس صندوق پژوهش و فناوری کریمه خاطرنشان کرد: باید همه ابعاد ایده در نظر گرفته شده باشد تا سرمایه‌گذار از چنین ایده‌هایی استقبال کند. به این وسیله کمک می‌شود که ایده‌های مناسب دارای وجهه فرهنگی و قرآنی و ظرفیت کارآفرینی و اشتغالزایی رشد پیدا کنند و به سرمایه‌گذاران معرفی شوند.
وی عنوان کرد: لینک ثبت‌نام دوره آموزشی کارآفرینی قرآنی در پایگاه اطلاع‌رسانی بلاغ ذکر شده و علاقه‌مندان تا اول تیر ماه امسال فرصت دارند نسبت به ارسال ایده‌های خود اقدام کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها