خبرهای داغ:
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی خبر داد

صدور دستور رفع ضعف آنتن دهی موبایل در منطقه ترک شرقی ملایر

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: دستور رفع ضعف آنتن دهی موبایل در منطقه ترک شرقی ملایر صادر شد.
کد خبر: ۹۰۲۲۷۱۴
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۲

صدور دستور رفع ضعف آنتن دهی موبایل در منطقه ترک شرقی ملایرحجت الاسلام احدآزادیخواه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با اشاره به برگزاری نشستی با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات  اظهار داشت: در این نشست مسائل و مشکلات این حوزه، حل مشکل ضعف آنتن دهی موبایل در منطقه ترک شرقی ملایر از توابع بخش مرکزی در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه منطقه ترک شرقی با جمعیتی بالغ بر 15 هزار نفر با ضعف جدی آنتن دهی موبایل مواجه است و موجب نارضایتی مردم شده است، گفت: درخواست کتبی حل این مشکل ارائه  شد که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دستور داد این مشکل ظرف مدت یک ماه رفع شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با مثبت ارزیابی کردن این دیدار و ارائه راهکارهای مناسب در حوزه اشتغال به ویژه IT، رفع مشکل بیمه کارگزاران دفاتر خدمات پست بانک در روستاها و مناطق محروم را از دیگر مشکلات برشمرد.

وی اظهار داشت: با توجه به سردرگمی و نداشتن متولی خاص برای بیمه این اشخاص با وجود سوابق بالای کاری و اهمیت بالای کاری آنها در ارائه خدمات بانکی، رفع مشکل بیمه آنها باید به طور ویژه مد نظر قرار گیرد که به همین منظور دکتر آذری جهرمی دستور بررسی و پیگیری های لازم را صادر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار