تاکید استاندار بر مدیریت جهادی در تمامی دستگاههای اجرایی استان

استاندار در نشست شورای اداری استان باتاکید استاندار بر مدیریت جهادی در تمامی دستگاههای اجرایی استان بیان اینکه امروز کشور بیش از هر زمان دیگر نیازمند مدیریت جهادی است گفت: موضوع مدیریت جهادی لازمه مدیریت در همه سطوح و در همه جای کشور بوده و شرط اصلی برای عبور کشور از موانع مدیریت جهادی است.
کد خبر: ۹۰۲۲۷۰۰
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۳
علی محمد احمدی استفاده از اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی را راهکار اساسی مبارزه با دشمنان دانست و گفت: مدیران و فعالان اقتصادی باید با مدیریت جهادی به مصاف تحریم‌ها رفته و مقدمات دستیابی به الگوی اقتصاد مقاومتی را فراهم کنند چراکه این مقوله نوید بخش موفقیت هر چه بیشتر نظام اسلامی در عرصه اقتصادی است.

علی محمد احمدی با بیان اینکه کشور ایران صاحب سرمایه‌ای بزرگ در حوزه خلیج فارس است افزود: اکنون ایران جزء ۲۰ کشور اول دنیا در زمینه تولید ناخالص ملی است.

استاندار با اشاره به اینکه باید به توان و قدرت داخلی تکیه کرد افزود: همه دستگاه‌های اجرایی باید این مهم را درک کند که تکیه بر توان داخلی و ظرفیت‌های داخل کشور راهگشای مسائل و مشکلات اقتصادی است

وی با بیان اینکه مدیران سست و بی اراده جایگاهی در مدیریت جهادی ندارند گفت: باید اراده و توان خود را با کار و تلاش به اثبات برسانیم.

احمدی به شیطنت برخی‌ها و تبدیل مطالبات صنفی مردم به اعتراضات سیاسی برای ضربه زدن به نظام اشاره کرد و افزود: باید هوشیار باشیم عده‌ی اخلال گر و ضد نظام مطالبات صنفی را به سمت و سویی دیگر که همان اهداف شوم خودشان است هدایت نکنند.
وی گفت: مدیران باید در خدمت رسانی و رفع مشکلات مردم لحظه‌ای درنگ نکنند و با خدمت رسانی به مردم دشمنان را مایوس کنند.

علی محمد احمدی با بیان اینکه انباشتگی مطالبات نظام دستاویزی برای سوء استفاده افراد ضد انقلاب شده است گفت: مخالفان و دشمنان نظام نمی‌خواهند عزت واستقلال کشور حفظ شود.
احمدی با اشاره به اینکه مطالبه گران صنفی ضد دین و ضد انقلاب نیستند گفت:مدیران موظفند مشکلات کارکنان و نیرو‌های خود را رفع کنند تا آنان به شایعات علیه نظام و دولت دامن نزنند.

علی محمد احمدی با بیان اینکه با هیچ مدیر بی مسئولیتی تعارف نداریم افزود: نباید بگذاریم ادارات و دستگاه‌های اجرایی محلی برای افراد بی تفاوت و بی مسئولیت تبدیل شود.

معاون عمرانی استاندار نیز در این نشست گفت: ساعات کار ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان از تاریخ ۱۹ خرداد تا اول مهر سالجاری باهدف صرفه جویی ومدیریت منابع انرژی از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۴ و ۴۵ دقیقه است.
عزیز فیلی افزود: همچنین اجرای طرح حذف کپی کارت ملی وشناسنامه در ادارات به زودی اجرا می‌شود.
محمد کاظم نظری معاون سیاسی استاندار هم از تشکیل ۱۰ کمیته تخصصی برای گرامیداشت مراسم رحلت امام خمینی (ره) در استان خبر داد.
نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هم گفت:به منظور حفظ حقوق شهروندی از اول تیر ماه ارایه‌ی خدمات در ادارات و دستگاه‌های ادرای به وسیله‌ی میز خدمت الکترونیک انجام می‌شود و مدیرانی که اقدام نکنند پاسخگو خواهند بود.
باقری مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان نیز گفت:نمایشگاه معرفی توانمندی‌های استان در زمینه صنایع دستی در ۷ غرفه سیاه چادر و ۱۷ غرفه صنایع دستی ۱۹ خرداد از ساعت ۱۶ تا ۲ بامداد در برج میلاد تهران گشایش می‌یابد.
سرهنگ انصاری جانشین فرمانده سپاه فتح استان هم به برخی شایعات اخیر در مورد کمبود بنزین دراستان اشاره کرد وگفت:قبل از این شایعات ۲۶۳ دستگاه تانکر با ۱۰ میلیون لیتر بنزین وارد استان شد و هم اکنون هم ۱۱۵ پاسدار امنیت جابجایی سوخت از ماهشهر تا یاسوج رابرعهده داشتند و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
راهزادی مدیر عامل شرکت برق استان گفت:به دلیل کاهش بارش‌ها دراستان با کمبود برق مواجه هستیم وباتوجه به کمبود شدیدی که در خوزستان بوجود آمده سهم کهگیلویه وبویراحمد در زمینه اجرای طرح پیک خاموشی ۲۰ مگاوات است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار