مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح؛
کد خبر: ۹۰۲۲۶۹۳
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۴
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فیقه در سپاه فتح در جلسه مشترک روسا، مدیران اتحادیه‌های صنفی و حوزه بسیج اصناف شهرستان بویراحمد گفت:: بازاریان در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین تداوم آن نقش موثری داشته و دارند.
حجت الاسلام حسینی صدر افزود: بازریان همیشه یار و یاور حوزه علمیه و روحانیت بوده و باعمل به دو سنت حسنه الهی خمس و زکات حوزه‌های علمیه را کمک می‌کردند.
حسینی صدر اجرای فقه اسلامی و پیاده کردن احکام شرعی را در بازار ضروری دانست و گفت:: در گذشته بازاریان به پیاده کردن حدود الهی در کسب خود سخت اهتمام داشته به طوری که هر فرد بازاری دفتری مخصوص پرداخت خمس و زکات در دخل خود داشتند و عمل به دستورات الهی را سبب افزایش روزی و رونق کسب و کار می‌دانستند.
فرمانده سپاه ناحیه بویراحمد هم گفت: در این جلسه اهمیت تحقق شعار سال و حمایت از تولیدات داخلی برای شرکت کنندگان تشریح شد.
سرهنگ شاهینی اجرای امر به معروف و نهی از منکر و همچنین پیاده کردن احکام اسلامی در بازار را از دیگر اهداف برگزاری این جلسه دانست.
در پایان این مراسم با اهدا لوح سپاس از خانواده‌های شهدای اصناف شهرستان بویراحمد تجلیل و هچنین تمثال این شهیدان برای نصب در واحد‌های صنفی به روسا و مدیران اصناف اهدا شد.
ارسال نظرات