طرح قرائت کنتور و صدور قبض آنی گاز جلوی درب منازل از ابتدای ماه جاری در کهگیلویه و بویراحمد اجرایی شد.
کد خبر: ۹۰۲۲۶۹۰
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۶
مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: در این طرح مأمور کنتور خوان، با مراجعه به درب منزل پس از قرائت کنتور، اطلاعات را در سیستم همراه خود ثبت و پس از اتصال به سرور اصلی و پردازش اطلاعات، قبض گاز صادر شده را در محل به وسیله چاپگر همراه خود چاپ و تحویل مشترک می‌دهد.
خادمی قرائت سریع، دقیق کنتور و تحویل قبض گاز بها به مشترکان در همان لحظه، از بین رفتن زمان بین قرائت و تحویل قبض، کاهش مراجعات مامور کنتورخوانی و اطمینان از توزیع و تحویل به موقع قبض را از مزایای طرح قرائت و چاپ آنی قبض گاز عنوان کرد و افزود: کاهش هزینه‌های رفت و آمد و اثرات مخرب آلودگی زیست محیطی، همزمانی زمان قرائت و صدور قبض در زمان‌های تغییر فصل به منظور رعایت حقوق مشتریان و شفاف سازی محاسبه قبض از دیگر مزایای مهم اجرای این طرح است.
مدیرعامل شرکت گاز استان با بیان اینکه زیرساخت‌های لازم برای اجرای این طرح در استان فراهم شده است گفت: بیش از ۳۰۰ میلیون تومان برای اجرای آن هزینه شده است.
وی ابراز امیدواری کرد: هفته آینده علاوه بر اجرای این طرح خدمات دیگری نظیر پرداخت صورت حساب قبض گاز از طریق درگاه‌های مختلف از جمله پیامک، وب سایت، تلفن گویا و نرم افزار اندروید قابل نصب بر روی گوشی‌های تلفن همراه به مشترکان ارائه شود.
ارسال نظرات