رنگ و مدل لباس‌ها برای دانش آموزان مقاطع مختلف شهرستان کهگیلویه با تایید نمایندگان انجمن اولیا و مربیان تعیین می شود.
کد خبر: ۹۰۲۲۶۷۹
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۶
رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان با بیان اینکه برای سامان دهی لباس مدارس شهرستان برای مهر ماه ۹۷، جلسات متعددی برگزار شد گفت: در این جلسات رنگ و مدل لباس‌ها برای دانش آموزان مقاطع مختلف با تایید نمایندگان انجمن اولیا و مربیان تعیین و مقرر شد مدیران خیاط مدارس را به دانش آموزان معرفی کنند.
لطف الله فروزان با اشاره به اینکه تاکنون ۱۶ خیاط اعلام آمادگی کرده اند افزود: فعالیت این خیاط‌ها با نظارت تعزیرات، صنعت و معدن و تجارت و امور صنفی همراه است و نرخ لباس‌ها نیزبه زودی اعلام می‌شود.
فروزان با اشاره به نزدیک شدن به اوقات فراغت دانش آموزان گفت: برای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان در شهر دهدشت دو پایگاه در نظر گرفته شده که آموزش‌هایی در خصوص فعالیت‌های فرهنگی و هنری، قرآنی، ورزشی به دانش آموزان ارائه می‌شود.
فرماندار کهگیلویه نیز در این جلسه گفت: ضرورت دارد جلسه‌ای با حضور مسئولان صنعت و معدن، امور صنفی، تعزیرات و نمایندگان انجمن اولیا و مربیان برای سامان دهی لباس مدارس تشکیل شود تا بر کار خیاطان نظارت شود و در مهر ماه نگرانی خانواده‌ها در خصوص تهیه لباس مدارس به حداقل برسد.
علی پوزش افزود: دستگاه‌ها باید در پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان همکاری داشته باشند تا نگرانی خانواده با شرکت دانش آموزان در برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری و ورزشی به حداقل برسد.
ارسال نظرات