حجت الاسلام جلالی:

بسیجیان جهادگران عرصه های سخت هستند/همه افرادی که دغدغه دین وانقلاب دارند بسیجی هستند

به منظور حفظ وانسجام بسیجیان پایگاه احمدی حوزه روح ا... ناحیه مرکزی یزد، سرکشی مسئول عقیدتی نظارت وشورای حوزه از این پایگاه انجام شد.
کد خبر: ۹۰۲۲۶۱۹
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛مدیر عقیدتی نظارت حوزه روح ا... ناحیه مرکزی یزد در آستانه سرکشی از پایگاه شهید احمدی در جمع بسیجیان گفت: بسیجی بودن یك ارزش و آمادگی برای دفاع از حق،حق شناسی و حق پرستی و پاسداری و صیانت از حق است؛ می توان مفهوم بسیج را با مفاهیمی مانند: انصار و مهاجران، اصحاب امام زمان(عج)، یاران حق، مرزبانان توحید، شیفتگان خدمت، تشنگان ولایت، پاسداران عدالت، جنود الهی و حزب خدا و منتظران ولی الله و رهروان خمینی كبیر(رض) تطابق داد و از ایشان به بزرگی و بزرگواری و كرامت یاد كرد.
وی با اشاره به گوشه هایی از صفات منتظران راستین ولی عصر ارواحنا ادامه داد: می توان تبلور صفات یاد شده را در بسیجیان جستجو كرد و انتظار می رود تا بسیجیان با اخلاص اردوگاه خمینی كبیر(ره)، با توكل بر خداوند و تلاش صادقانه تجلی صفات یاران مهدی(عج) را نوید بدهند و یاد آن بزرگوار را در دلها و جانها زنده كنند و الگوئی برای نسل امروز و نسلهای آینده باشند.
حجت الاسلام جلالی ضمن بیان این مطلب که همه افراد دغدغه مند، بسیجی انقلاب هستند تصریح نمود:دایره بسیج نباید محدود به تشکیل پرونده باشد؛ چراکه افرادی در آزمون های سخت انقلاب سربلند بیرون آمدند که هیچ گونه ثبت نامی نداشته اند.
ارسال نظرات