خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان خبر داد

افتتاح ساختمان جدید کمیته امداد همدان با اعتبار 4 میلیارد و 700 میلیون تومان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان با اشاره به افتتاح ساختمان جدید کمیته امداد همدان گفت: این ساختمان با اعتبار 4 میلیارد و 700 میلیون تومان احداث و به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۹۰۲۲۵۹۸
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷

ساختمان جدید کمیته امداد همدان افتتاح شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیین افتتاح ساختمان جدید کمیته امداد همدان امروز با حضور آیت الله محمدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان همدان، مدیرکل و کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان در این مراسم با اشاره به جابجایی مجموعه ستادی از بالاشهر به منطقه پایین شهر اظهار داشت: نقدهایی در راستای ساخت کمیته امداد در منطقه بالای شهر بود در حالی که این ساختمان از 20 سال پیش در این مکان مستقر بوده و تنها به دوره مدیریت بنده بر نمی‌گردد چراکه در طول این مدت مدیران زیادی رفت و آمد کردند.

پیمان ترکمانه با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) به عنوان یک نهاد مردمی مکلف به تأمین نظر مردم است و برای نظر مرم ارزش قائل است، گفت: با وجود اینکه در مجموعه ستادی ارباب رجوعی وجود نداشت و جابجایی ساختمان از نظر فنی توجیحی نداشت اما مردم صاحب کمیته امداد هستند و با احترام گذاشتن به نظر مردم ساختمان جدید کمیته را در حد فاصل میدان باباطاهر و فلسطین ایجاد کردیم.

وی با بیان اینکه ساختمان جدید با 2 هزار و 200 متر زیربنا در سال 80 خریداری شده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه در دهه 80 امکان ساخت آن فراهم نبود، در سال90  پروژه مدیریت شهرستان همدان کلید خورد اما بعد از اینکه ساختار تغییر و مدیریت شهرستان منحل شد و ادارات شهر همدان در زیر مجموعه اداره کل قرار گرفتند، بر این اساس ساختمان قابل استفاده نبود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان با تاکید بر اینکه ساختمان جدید با اعتبار 4 میلیارد و 700 میلیون تومان ساخته شد، اضافه کرد: در ابتدای تصدی بنده به عنوان مدیرکل کمیته امداد استان همدان مراحل آخر کار بود و برای توسعه دادن برای اداره کل نگه داشته شد که امروز بهره‌برداری شد.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاهی از آثار و تولیدات خانواده‌های تحت پوشش اظهار کرد: هر ساله در ماه مبارک رمضان در کل کشور در هفته ایتام که از 15 تا 21 رمضان به این عنوان نامگذاری شده بازارچه رمضان دایر می‌شود.

ترکمانه با بیان اینکه بازارچه رمضان از نمونه طرح‌هایی است که کمیته امداد امام خمینی(ره) برای خانواده های تحت پوشش در راستای اشتغال ایجاد کرده است، گفت: این طرح‌ها امروز در محل ساختمان جدید مستقر شده و محصولات و تولیدات خود را در ارائه می دهند.

وی با بیان اینکه محصولات ارائه شده در غرفه‌ها از نظر کیفیت و قیمت بسیار مناسب هستند، افزود: 21 غرفه در این نمایشگاه ایجاد شده که امیدواریم این نمایشگاه مورد استقابل مردم همدان قرار گیرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان یادآور شد: یکی دیگر از اقدامات در هفته ایتام، ثبت نام از طرح اکرام و محسنین در این هفته انجام خواهد شد و خیرین در راستای سرپرستی غیر مستقیم از ایتام ثبت نام می‌کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار