یک مقام مسئول شرکت لوک اویل روسیه گفت: به دلیل تحریم‌های آمریکا علیه ایران فعلاً روی پروژه‌های نفتی ایران کار نمی‌کنیم و قرار نیست پروژه‌های جدیدی هم بگیریم.
کد خبر: ۹۰۲۲۵۹۱
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱


به گزارش خبرگزاری بسیج، یک مقام رسمی شرکت لوک اویل گفت: شرکت نفتی لوک اویل دومین شرکت بزرگ تولیدکننده نفت روسیه اعلام کرد که تصمیم گرفته است برای توسعه پروژه‌های در ایران بیشتر از این جلو نرود. تصمیم این شرکت بزرگ روسی به دلیل تحریم‌های جدیدی است که قرار است از سوی آمریکا علیه ایران اجرا شود.

این مقام رسمی شرکت اویل، در کنفرانسی درباره عملکرد ۳ ماهه نخست این شرکت اعلام کرد: با توجه به آخرین توسعه‌ها و پیشرفت‌ها من فکر می‌کنم بسیار زود است که بگویم نقشه ما چیست و چه خواهد بود اما در حال حاضر اساساً ما اقدامی نمی‌کنیم.

لوک اویل اعلام کرد که سود خالص این شرکت در ۳ ماهه نخست امسال به ۱۰۹.۱ میلیارد روبل معادل ۱.۸ میلیارد دلار افزایش یافته است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۷۵ درصدی را نشان می‌دهد که بیشتر به لطف افزایش قیمت نفت است.

این مقام رسمی شرکت لوک اویل گفت: این شرکت بیشتر تلاش می‌کند که بر فعالیت‌های داخلی تمرکز کند. «ما طرحی در سطح بین‌المللی در حوزه M&A نداریم.»

شرکت لوک اویل در حال مذاکره با ایران برای توسعه میادین نفتی آب‌تیمور و منصوری بود. 

ارسال نظرات