خبرهای داغ:
چهارمین جلسه کمیته ادارات ،سازمان ها،کارگران و اصناف قزوین به ریاست فرماندارقزوین ودبیری مسئول بسیج کارمندان استان قزوین برگزارشد.
کد خبر: ۹۰۲۲۵۷۶
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، چهارمین جلسه کمیته ادارات سازمان ها ،کارگران و اصناف قزوین در راستای برگزاری کنگره 3000هزارشهید استان به ریاست مهندس موسوی موینی فرماندار قزوین و دبیری مسئول سازمان بسیج کارمندان استان درسالن جلسات فرمانداری استان برگزارشد.
دراین نشست مهندس موسوی موینی بیان کرد: طبق گزارشاتی که داده شده در این مدت کوتاه اقدامات خوب و موثری در راستای تحقق برنامه های کنگره 3000هزار شهید استان انجام شده اما این اقدامات کافی نیست و باید دراین رابطه کارهای بیشتری صورت بگیرد.
وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم نتیجه مدنظر خود را در برگزاری کنگره به دست آوریم و در پیشگاه شهدا سربلند باشیم.
فرماندار قزوین ادامه داد: ما باید با همکاری شهرداری های شهرستان ها فضا سازی شهری مناسبی را ایجاد کنیم و المان های مناسبی در ورودی شهرهای استان نصب شود.
موسوی موینی در بخش پایانی سخنان خود ابراز کرد: باتوجه به اینکه زمان کمی تا برگزاری کنگره 3000شهید استان وجود دارد لازم است از تمامی دستگاه های مختلف اجرایی و ظرفیت های موجود برای برگزاری هرچه بهتر این کنگره استفاده کنیم تا بتوانیم یک مراسم مناسب و معنوی در شآن شهدای استان داشته باشیم.
1004/پ20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها