ترویج طب سنتی اسلامی احیاء روش درمانی اهل بیت (ع) است

مدیر کانون تخصصی مشاوره طب سنتی یکی از غرفه های نمایشگاهی جشنواره فرهنگی قرآنی استان البرز گفت: ترویج طب سنتی احیاء روش درمانی اهل بیت(ع) است.
کد خبر: ۹۰۲۲۵۲۷
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، کانون تخصصی مشاوره طب سنتی یکی از غرفه های نمایشگاهی جشنواره فرهنگی قرآنی استان البرز است که با ارائه مشاوره رایگان پزشکی به خانواده در راستای احیاء سلامت خانواده ها برپا شده است.

 ترویج طب سنتی اسلامی احیاء روش درمانی اهل بیت (ع) است

در این خصوص حجت الاسلام مجید فتحی از کانون فرهنگی طب الائمه در هفتمین روز از برپایی این نمایشگاه گفت: هدف از برپایی این غرفه نمایشگاهی احیاء طب اسلامی است.

مدیرکانون فرهنگی طب الائمه با در نظر گرفتن اهمیت وضعیت سلامتی در جسم و روح عنوان کرد: امروزه اکثر مردم به جهت مصرف مواد غذایی نامطلوب دچار بیماری هستند.

وی با در نظر گرفتن این مطلب که این موسسه زیر نظر حجت الاسلام قاسمی در قم است، مطرح کرد: داروهای طب اسلامی عوارض مشابه داروهای تجربی را ندارد.

حجت الاسلام فتحی با بیان این مهم که در راستای بحث طب اسلامی باید رسانه ها نیز تلاش کنند، عنوان کرد: رسانه در راستای ترویج و تشریح اهمیت طب اسلامی نقش ویژه ای دارند.

وی با اشاره به کاهش 30 درصدی فروش داروهای تجربی نسبت به داروهای طب سنتی بیان کرد: ترویج طب سنتی احیاء طب و روش درمانی اهل بیت(ع) است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها