گالری سوره سنندج پس از سه ماه تعطیلی همزمان با خجسته میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) بازگشایی می‌شود.
کد خبر: ۹۰۲۲۵۲۴
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، رئیس حوزه هنری کردستان گفت: گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج که از سه ماه پیش برای انجام عملیات مرمت و بهسازی تعطیل شده بود، در روز‌های آینده بازگشایی می‌شود.

مرادی گفت: گالری سوره پردیس سینمایی بهمن یکی از مکان‌های فرهنگی مورد توجه حوزه هنری است که پس از ۶ سال هنوز به امکانات در خور شأن هنرمندان استان مجهز نشده و برای این منظور از سه ماه پیش تعطیل و عملیات مرمت و بهسازی آن آغاز شد.

امین مرادی افزود: توجه به زیرساخت‌های فرهنگی و هنری و به روز رسانی و نگهداری مکان‌های فرهنگی از برنامه‌های مهم و اولویت دار حوزه هنری کردستان است و با توجه به کمبود‌های فراوان، همواره در این راستا اقدامات موثری انجام شده است.


رئیس حوزه هنری کردستان گفت: از مشکلات این گالری، نبود سیستم تهویه و گرمایشی بود که در طراحی جدید، این مشکل رفع و به سیستم بسیار پیشرفته مجهز شده است.

مرادی گفت: با استفاده از متخصصان بومی در طراحی جدید این گالری، فضا سازی مناسب و نور پردازی حرفه‌ای نمایشگاهی و دیگر تجهیزات مربوطه پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه این گالری با نمایشگاه گروهی نقاشان سنندجی گشایش می‌یابد، افزود: در این نمایشگاه ۲۵ اثر از آثار هنرمندان برجسته نقاش به مدت ۲ هفته در معرض دید علاقمندان قرار می‌گیرد.

رئیس حوزه هنری کردستان همچنین به طراحی جدید گیشه فروش بلیت پردیس سینمایی بهمن سنندج نیز اشاره کرد و گفت: با اقدامات انجام شده در این مدت، همسان سازی گیشه فروش بلیت سینما با مؤلفه‌های سینمایی و طراحی منحصربفرد انجام شده است.

مرادی تاکید کرد: علاقمندان به حضور در سینما از طریق مانیتور‌های نصب شده می‌توانند به صورت تصویری ضمن دیدن تیزر و مشخصات فیلم ها، نسبت به انتخاب فیلم مورد نظر خود اقدام کنند.

پردیس سینمایی بهمن سنندج به عنوان بزرگترین پردیس سینمایی غرب کشور با سه سالن نمایش فیلم، گالری، کلاس‌های آموزشی، کافی شاپ و دیگر فضا‌های جانبی با امکان پخش دالبی و سیستم‌های پیشرفته سرمایشی و گرمایشی، دهم مهر ۹۱ به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات