استاندار کردستان گفت: اینکه در برخى حوزه‌ها عقب ماندگى داریم ناشى از عملکرد خودمان است و نباید دولت را به بى توجهى متهم کنیم.
کد خبر: ۹۰۲۲۴۹۹
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانى استاندارى کرستان؛ بهمن مرادنیا پس از بازدید از مجموعه مخابرات استان با حضور در جمع مدیران این حوزه، عملکرد رضایتبخش مخابرات استان را حاصل تلاش گروهى مدیران و کارکنان این حوزه عنوان کرد و افزود: تلاش جمعى در هر کدام از حوزه هاى استان مى تواند نتیجه بخش باشد.

وى عملکرد شرکت مخابرات را الگوى مناسبى براى سایر دستگاه هاى استان دانست و اذعان داشت: در همه بخش‌ها در استان عقب ماندگى هاى زیادى داریم دلیل این امر را جز کوتاهى و کم کارى مجموعه، چیز دیگرى نمى دانم.

استاندار در ادامه به تلاش هاى انجام شده در سایر حوزه هاى زیرساختى استان نیز اشاره کرد و گفت: در حوزه آب تلاش هاى گسترده اى صورت گرفته و امیدواریم بتوانیم تخصیص خوبى براى استان بگیریم که در اینصورت شاهد توسعه کشاورزى استان و افزایش درآمد مردم خواهیم بود.

مرادنیا افزود: در حوزه صنعت مشارکت نامه زنجیره فولاد استان امضا شده و پیگیر احداث یک واحد پتروشیمى دیگر در استان هستیم؛ در بحث راه و راه آهن نیز فعالیت‌ها به شدت ادامه دارد و امیدواریم مردم هر چه زودتر ثمره همه این تلاش‌ها را ببینند.

وى توسعه کردستان را منوط به تلاش جمعى همه مسئولان استان دانست و یادآور شد: همه وزارتخانه هاى کشور براى کمک به استان اهتمام دارند.

استاندار کردستان در پایان شجاعت کارى را شاخصه لازم مدیریت عنوان کرد و افزود: مدیران باید در کنار تلاش مضاعف افق دید خود را افزایش دهند.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات