خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نقده:

حجت‌الاسلام حسنی همواره به دنبال آرمان‌های نظام بود

فرمانده سپاه نقده گفت: مرحوم حجت الاسلام غلامرضا حسنی همواره به دنبال آرمان های نظام اسلامی، انقلابی بود و تحت هیچ شرایطی از فرامین رهبر کبیر انقلاب، مقام معظم رهبری عدول نکرد.
کد خبر: ۹۰۲۲۴۹۰
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، علی برنا با اشاره به مبارزات و رشادت‌های امام جمعه سابق ارومیه، اظهار داشت: مجاهد نستوه مرحوم حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا حسنی یکی از روحانیون مبارز در آذربایجان بود که می توان زندگی نامه و مبارزات ایشان را بخشی از تاریخ انقلاب اسلامی در تاریخ آذربایجان دانست.

وی با اشاره به اینکه ایشان عالمی ربانی، دلسوخته برای اهل تشیع و تسنن بود، افزود: مرحوم حسنی عالم با عمل بود و حرفی که می‌زد به آن عمل می‌کرد علاوه بر آن، اهل شعار نبود او عاشق مردم بود و همه وقت خود را صرف امنیت و آرامش مردم می کرد و همیشه در خدمت آنها بود به همین خاطر در دل مسئولان و اقشار مختلف مردم و جوانان جایگاه خاصی داشت.

فرمانده سپاه نقده ادامه داد: این روحانی مبارز فردی اجتماعی بود و در تمامی کارها قاطعیت لازم را داشت و تمامی مطالب خود را از تریبون نماز جمعه بدون هیچ واهمه ای مطرح می کرد و تمامی مسئولان را به پای کار کشانده و در تمامی امورات خط ده کامل مسئولان، فرمانداران و استاندار بود. 

وی با بیان اینکه ایشان به عنوان پدری مهربان و دلسوز همیشه به دنبال عزت مردم بودند، گفت: این روحانی انقلابی به دنبال آرمان های نظام اسلامی، انقلابی بود و تحت هیچ شرایطی از فرامین رهبر کبیر انقلاب، مقام معظم رهبری عدول نکرد و فردی ولایتی آمد، ولایتی رفت و ذره ای در این راه پاهایش نلرزید.

برنا افزود: این عالم دور اندیش و آینده نگر بود و تصمیمات به موقعی می گرفت و همیشه به دنبال وحدت بین ترک، کرد و امنیت منطقه بود و در پاکسازی منطقه با مردم کرد نیز برخوردی نداشت و علاوه بر آن، صف ضدانقلاب ها را با مردم جدا کرده بود و براساس فرمایش رهبر کبیر انقلاب اعلام می کرد:«ما با کفر می جنگیم نه با کرد".

وی همچنین با اشاره به شجاعت و شهامت این روحانی مبارز، تصریح کرد: آقای حسنی تا عمر داشت اسلحه خود را کنار نگذاشت و در هر جایی از منطقه آذربایجان احساس خطر برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می کرد حضور فعال داشت و همیشه حتی در داخل معرکه هم نمازهای یومیه خود را در اسرع وقت و به جماعت اقامه می کرد.

فرمانده سپاه نقده با بیان اینکه نماد قدرت، عزت ایشان به تثبیت امنیت منطقه، مردم بود، بیان کرد: این روحانی مبارز در دل مردم به ویژه دل جوانان امروزی و جوانان دوران مقدس جایگاه بخصوصی داشت و این امر در تشییع با شکوه پیکر ایشان با حضور چشمگیر اقشار مختلف مردم علی الخصوص جوانان به خوبی مشاهده می شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا حسنی فردی صادق و شجاع بود و تمام موضوعات، نیازمندی های جامعه را به صورت شفاف و بدون ملاحظه کاری در هر جایی بیان می کرد و کلیه جریانات مخالف فرامین مقام معظم رهبری و امام راحل را نقد می کرد، تاکید کرد: این روحانی مجاهد، نستوه انقلابی آمد، انقلابی ماند و انقلابی رفت.

ارسال نظرات