رضوی: روزهای پنجشنبه و جمعه با شکل‌گیری جریانات گرم جنوبی شاهد افزایش محسوس دما در استان خواهیم بود وعلیرغم گرم شدن هوا در ارتفاعات استان در ساعات بعدازظهر کماکان رشد ابر و رگبارهای پراکنده پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۹۰۲۲۴۱۵
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمدرضا رضوی در گفتگویی اظهار داشت: از عصر دیروز تا پایان امروز چهارشنبه با شکل‌گیری مجدد جریانات خنک شمالی بر روی سواحل جنوبی دریای خزر شاهد ابرناکی آسمان همراه با بارندگی (گاهی به‌صورت رگباری) ، مواج شدن دریا و وزش باد در استان خواهیم بود.

وی ادامه داد: همچنین روزهای پنجشنبه و جمعه با شکل‌گیری جریانات گرم جنوبی شاهد افزایش محسوس دما در استان خواهیم بود وعلیرغم گرم شدن هوا در ارتفاعات استان در ساعات بعدازظهر کماکان رشد ابر و رگبارهای پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

به گفته رضوی طی این مدت با توجه به وقوع بارش‌های رگباری ، احتمال جاری شدن روان آب و سیلاب به‌صورت محلی در دامنه‌ها و میان‌بند دور از انتظار نیست، بنابراین توصیه می‌شود ضمن رعایت نکات ایمنی از توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مناطق عبور سیل خودداری شود.

وی وضعیت جوی استان را از بعدازظهر سه شنبه ابری بتدریج با رگبار باران و وزش باد، از اواخر روز چهارشنبه با کاهش ناپایداری پیش بینی کرد و گفت: در روز پنجشنبه تا شنبه پیشینه دما در شهرهای شرقی و مرکزی بین ۲۹ تا ۳۳ درجه و در شهرهای غربی بین ۲۵ تا ۲۸ درجه پیش بینی می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها