سرمربی حلقه های صالحین حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد:

لزوم بیان مسائل اقتصاد مقاومتی ،مسائل تربیتی و مسائل روز در مساجد در ماه مبارک رمضان

ذبحی در نشست ماهیانه مربیان حلقه های صالحین حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد تصریح کرد:در ماه مبارک رمضان تنها به خواندن قرآن در مساجد اکتفا نشود بلکه مسائل اقتصاد مقاومتی ،مسائل تربیتی ومسائل روزنیز با تاسی از سوره ها و آیات قرآن در این جلسات بیان شود.
کد خبر: ۹۰۲۲۴۰۳
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، نشست ماهیانه مربیان حلقه های صالحین حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد برگزار گردید .
"ذبحی" سرمربی حلقه های صالحین حوزه در این نشست ضمن اشاره به تاکید وتوصیه های آقای قرائتی مبنی بر داشتن دفترچه مرور و محاسبه اعمال خود در طول روز در هنگام خواب ،بر لزوم داشتن دفترچه " جدول آسمانی شدن " به منظور مرور کارهای انجام گرفته توسط مربی در طول روز تاکید نمود و اظهار داشت: این دفترچه جهت محک زدن و پی بردن به نقاط ضعف و قوت و دادن نمره به خود است که می تواند درزمینه خودسازی مربیان و موثر بودن کار تربیتی صورت گرفته توسط ایشان کمک نماید .
وی در ادامه با توصیه به عادت دادن خود به انجام کارهای خوب و ترک تدریجی رذائل و بدیها ، کاتال "مربی محور مسجد " جهت استفاده مربیان از مطالب ارائه شده در آن را معرفی نمود.
سرمربی حلقه های صالحین حوزه با توجه به برگزاری جلسات قرآن در مساجد در ماه مبارک رمضان و بعد سیاسی و مضمون بسیاری از آیات قرآن در رابطه با ارتباط،مراوده و جنگ با کفار و موضوعاتی از این قبیل ،تصریح کرد:سعی شود به صرف خواندن قرآن اکتفا نشود و مسائلی مانند اقتصاد مقاومتی ،مسائل تربیتی ،مسائل روز با تاسی از سوره ها و آیات قرآن در این جلسات بیان شود.
بیان حکمت روزه داری با توجه به رده سنی متربیان،احکام روزه ،لزوم قرائت ادعیه و مناجات و توجه به معانی آنها مخصوصا دعای ابوحمزه ثمالی،برگزاری مراسم افطاری با گروه هایتربیتی وبرگزاری احیای شب قدر در جوار قبور شهدا از جمله راهکارهای ارائه شده توسط مربیان حاضر در این نشست بود.

ارسال نظرات