انجمن مردم نهاد دیدبان تمدن و فرهنگ مازندران

فرزانه با اشاره به استفاده از ظرفیت‌های انجمن‌های مردم‌نهاد در بخش‌های میراث فرهنگی و طبیعی یادآور شد انجمن‌های میراث فرهنگی درواقع به‌عنوان دیدبان تمدن و فرهنگ مازندران محسوب می‌شود و باید جایگاه ویژه خود را به دست بیاورد.
کد خبر: ۹۰۲۲۳۸۹
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سیف الله فرزانه در کمیته تسهیلات گردشگری استان از بررسی مشکلات سرمایه‌گذاران در کمیته پیگیری تسهیلات حوزه‌های اشتغال روستایی و فراگیر در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران خبر داد و با بیان اینکه گردشگری به‌عنوان اولویت‌های مهم استان مازندران است، اظهار داشت: دغدغه اصلی حمایت از سرمایه‌گذاری و حل مشکلات پیشروی آنان است.

وی افزود: در کمیته پیگیری تسهیلات، مشکلات و موانع موجود در سرمایه‌گذاری، تسهیلات موردنیاز سرمایه‌گذاران، توسعه بوم گردی استاندارد و احیا مشاغل و هنرهای سنتی برای هر طرح در کمیته‌های فنی شهرستانی، استانی و همچنین در بانک‌های عامل پیگیری می‌شود.

وی از تشکیل این کمیته در تمامی شهرستان‌های استان جهت پیگیری بهتر امور اشاره کرد و گفت: سرمایه‌گذار واقعی به‌عنوان تضمین‌کننده ثبات اقتصادی و کارآفرین حوزه گردشگری شناخته می‌شود و امیدواریم با تعامل با سرمایه‌گذاران در این دوره بتوانیم مشکلات موجود را مرتفع کنیم و بارونق اقتصادی منطقه، فرصت اشتغال را فراهم آوریم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران تصریح کرد: مازندران در حوزه جغرافیای از گلوگاه تا رامسر و به لحاظ قلمرو فرهنگی به پهنه وسیع‌تر در مناطق هم‌جوار، موردتوجه و برنامه‌ریزی اداره کل قرار دارد.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت‌های انجمن‌های مردم‌نهاد در بخش‌های میراث فرهنگی و طبیعی یادآور شد انجمن‌های میراث فرهنگی درواقع به‌عنوان دیدبان تمدن و فرهنگ مازندران محسوب می‌شود و باید جایگاه ویژه خود را به دست بیاورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار