در نشست هیئت اندیشه ورز بسیج مهریز مطرح شد:

سرمایه اصلی انسان اندیشه اوست/رسالت بسیج اندیشه ورزی و تفکر است

کارشناس مسائل سیاسی اظهار داشت:هیئت های اندیشه ورزی در بسیج بنابر فرموده امام راحل باید برای افق جهانی بسیج دور هم جمع شوند و موانع سیاسی ،اعتقادی و دینی در مسیر پیشبرد بسیج جهانی را از سرراه بردارند.
کد خبر: ۹۰۲۲۳۸۸
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، غلامحسین دشتی مسئول بسیج راهبردی سپاه الغدیر استان یزد در نشست هیئت اندیشه ورز بسیج شهرستان مهریز بیان داشت: سرمایه و منبع اصلی انسان ها اندیشه های آنان است و می توان با نهادینه کردن سرمایه اندیشیدن در جاهای مختلف بانی یک جریان فکری برای نسل های آینده شد.
دشتی افزود: اصل بسیج آن اعتقاد ،باور و ایمان قلبی است که در قلب مردم وجود دارد و رسالت بسیج اندیشه ورزی و تفکر بعنوان یک شجره طیبه است.
این کارشناس مسائل سیاسی اظهار داشت:هیئت های اندیشه ورزی در بسیج بنابر فرموده امام راحل باید برای افق جهانی بسیج دور هم جمع شوند و موانع سیاسی ،اعتقادی و دینی در مسیر پیشبرد بسیج جهانی را از سرراه بردارند.
دشتی گفت: از محیط های کوچک استفاده کنیم و افق های بزرگ را در نظر بگیریم وطرح ها و اندیشه های مطرح شده در هیئت های اندیشه ورز را بصورت شبکه ای کار کنیم.
دشتی یادآور شد: هم اکنون 21 قشر در برنامه های مختلف فرهنگی ، سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی و سایر مسائل مورد نیاز استان یزد بر اساس تقویم اجرایی فعالیت دارند.
مسئول بسیج راهبردی استان یزد اظهار داشت: شعار سال را جدی بگیریم که شعار سال 97 عصاره هشت سال شعارهای رهبر معظم انقلاب است و خلاصه تفکر و باوریک ملت در تولیدات آن کشور است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار