خبرهای داغ:
شهردار همدان خبر داد

افتتاح 200 پروژه عمرانی در همدان

شهردار همدان با بیان اینکه در حوزه عمران رشد خیلی خوبی داشتیم، گفت: روز شنبه به صورت رسمی 200 پروژه افتتاح می شود.
کد خبر: ۹۰۲۲۳۳۵
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۰

افتتاح 200 پروژه عمرانی در همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، عباس صوفی در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن جلسات تالار قرآن اظهار داشت: مجموعه شهرداری در مدیریت جدید اقداماتی را در سطح شهر انجام داده که وظیفه مدیریت شهری آن است که این پروژه‌ها را به انجام برساند.

وی گفت: ما معتقدیم همدان به لحاظ جایگاهی که در کشور و جهان دارد نیازمند توجه بیشتر در همه حوزه‌ها به ویژه در حوزه مدیریت شهری است.

شهردار همدان ابراز داشت: با توجه به اینکه دو رویداد بسیار مهم در سال 97 داریم و همدان به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای آسیایی معرفی شده همچنین نشست صنایع گردشگری جهان در همدان برگزار می‌شود، این فرصتی است که در سال جاری استفاده کنیم و ظرفیت های بزرگ همدان را به دنیا بشناسانیم و ما می‌توانیم از این ظرفیت‌ها به نحو احسن استفاده کنیم.

وی در خصوص مباحث عمرانی تصریح کرد: بودجه ای که امسال به شورای اسلامی شهر پیشنهاد کردیم با 39 درصد افزایش نسبت به سال گذشته، 650 میلیارد تومان بوده است.

صوفی عنوان کرد: در حوزه عمران 56 درصد رشد پروژه های عمرانی را داشتیم و پروژه های زیادی در حوزه های مختلف وجود دارد که به طور قطع باعث رضایتمندی در حوزه های مختلف خواهد شد.

وی در ادامه افزود: در خصوص مباحث فرهنگی تغییر ساختارها اتفاق افتاده که به طور قطع اتفاق خوبی بود و وظیفه شهرداری اجرای پروژه‌ها و احداث پروژه‌های مورد رضایت مردم است که از آن استفاده می‎کنند.

شهردار همدان با بیان اینکه بازار از طریق حضور مردم در پیاده راه‌ها رونق می‌گیرد، در خصوص پیاده‌راه سازی گفت: پیاده‌راه سازی یک اقدام استاندارد جهانی است که در شهر انجام شده  و یک کار فرهنگی است که ترافیک در آن کمتر شده است.

وی در خصوص سامانه 137 گفت: این یک سامانه مکانیزه است  برای اینکه مردم راحت ارتباط بگیرند و مشکل خود را حل کنند که این جزء اقداماتی است که در حوزه ساختار اطلاع رسانی و روابط عمومی انجام شده است.

شهردار همدان با بیان اینکه در حوزه عمران رشد خیلی خوبی داشتیم و روز شنبه به صورت رسمی 200 پروژه افتتاح می شود، افزود: پارک 100 هکتاری ولایت نیز کلنگ‌زنی می شود که این پارک به عنوان بزرگ‌ترین پارک منطقه است.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی پارک 250 هکتاری اکباتان نیز طی چند روز آینده شروع می‌شود که حدود 25 پارک طی چند روز آینده اجرایی می شود.

صوفی با بیان اینکه حدود 400 میلیون تومان امسال عملیات عمرانی داریم که محقق می شود، گفتت: پروژه کلنگ زنی بلوار ارم نیز روز شنبه انجام و پیاده روهای بلوار ارم ساماندهی می شود که تا پایان آبان ماه نیز به پایان می رسد.

وی در ادامه ضمن درخواست از مردم برای پرداخت به موقع حقوق شهرداری و مشارکت در ساخت شهر عنوان کرد: در خصوص پروژه سعیدیه در کمیسیون ماده 5 رأی صادر شده و پارکینگ آن در حال ساخت است.

شهردار همدان گفت: کمربندی سوم شهر یا رینگ سوم شهر در جلسات مشاوره در طرح های جامع بازنگری و اطلاع رسانی می شود و در این حوزه ما تابع قانون هستیم.

وی عنوان کرد: همدان تنها شهری است که در سیستم بازیافت آسفالت فعالیت دارد و در هیچ جای کشور این طرح وجود ندارد و دستگاه‌های آن در بلوار شهید «احمدی روشن» مستقر شدند.

صوفی در خصوص سه ماهه آخر سال 96 خاطرنشان کرد: کاشت 4 هزار اصله درخت ظرف سه ماه و 4 میلیون گل در سطح شهر، اجرای طرح ساماندهی قنوات و طرح ساماندهی گنجنامه نیز از دیگر اقدامات انجام شده بی نظیر بود.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه مباحث زیباسازی اقدامات خوبی صورت گرفته از جمله بحث راه اندازی باغ مشاهیر، راه اندازی المان‌های فاخر در حوزه جهاد و شهادت و مباحث دینی، نصب تابلوهای شهدا سرکوچه ها که در کشور کم نظیر است.

شهردار همدان در پایان تصریح کرد: اگر می‌خواهیم در شهر به موفقیت برسیم باید این تفکر را داشته باشیم که چه کسی کاراتر از همه است چراکه به مردم خدمت می کنیم و اگر این تفکر را نداشته باشیم به مردم خیانت کرده ایم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار