خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی از افتتاج بازارچه توانمندی های مددجویان کمیته امداد خبر داد و گفت: زنان سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد اکثریت غرفه های بازارچه را در اختیار دارند.
کد خبر: ۹۰۲۲۳۲۱
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، عزیز سهندی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی در خصوص نحوه برگزاری بازارچه توانمندی های مددجویان کمیته امداد اظهار کرد: این بازارچه امروز سه شنبه ۸ خرداد ماه در محل پارک ائللرباغی ارومیه افتتاح خواهد شد که به تعداد ۱۸ غرفه و از ساعت ۱۸ الی ۲۴ بامداد بازدید برای عموم مردم آزاد می باشد.

وی افزود: مددجویان شرکت کننده در غرفه های بازارچه از جمله کارآفرینان کمیته امداد هستند که تسهیلات بانکی دریافت نموده و اکنون برای چندین نفر نیز اشتغال ایجاد کرده اند.

سهندی ادامه داد: زنان سرپرست خانوار که در بازارچه توانمندی های مددجویان کمیته امداد حضور خواهند داشت با تلاش و کارآفرینی خود و حمایت های کمیته امداد دیگر نیازی به حمایت ندارند و خودشان به عنوان حامی شناخته می شوند.

این مقام مسئول تصریح کرد: کمیته امداد در راستای برنامه های ماه مبارک رمضان، اطعام مددجویان را نیز در دستور کار دارد که با برنامه های انجام شده تا پایان این ماه مبارک ۱۲۵ هزار نفر از مددجویان تحت پوشش به صورت غذای گرم و جیره خشک اطعام خواهند شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی اظهار کرد: طرح مفتاح الجنه نیز در این ماه مبارک جهت دلجویی و رسیدگی به مشکلات مددجویان به همت خیرین و مسئولین اجرا خواهد شد تا از ۳ هزار خانواده مددجو دیدار به عمل آمده و مشکلاتشان درجا حل شود.

 

ارسال نظرات