امام جمعه موقت ساری گفت: مازندران مهد علویان بوده و مردمی ولایی دارد که در این ایام مراسم با شکوهی را در مساجد و مصلاهای استان نیز برگزار که در مرکز مازندران هر شب از ساعت 22 در مسجد سجاد ساری با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۲۲۲۵۱
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از دفتر نماینده ولی‌فقیه در مازندران، حجت‌الاسلام محمد قاسمی اظهار داشت: شب‌های قدر یکی از شب‌های عزیز خدا بوده که می‌توان گفت خدای متعال به آن نگاه ویژه‌ای دارد و برای ما کلید بهشت است.

وی افزود: در نظر داریم همچون سال‌های گذشته مراسم پرفیض شب‌های قدر را در مصلای حضرت امام خمینی(ره) ساری برگزار کنیم.

قاسمی گفت: امسال یکشنبه 13 خرداد مصادف با شب 19 ماه مبارک رمضان، شب ضربت خوردن علی ابن ابی طالب(ع)، مراسم شب قدر را با دعای جوشن کبیر توسط ابراهیم علی‌پور و با مداحی اسماعیل نجفی آغاز و با سخنرانی آیت‌الله سید احمد خاتمی ادامه پیدا می‌کند.

امام جمعه موقت ساری بیان کرد: روز سه‌شنبه 15 خرداد شب 21 ماه مبارک رمضان شب شهادت حضرت علی(ع) با دعای جوشن کبیر توسط حجت‌الاسلام محمدرضا مرتضوی شروع و با مداحی محسن سلطانی و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین کافی (یادگار مرحوم کافی) به پایان می‌رسد.

مشاور نماینده ولی‌فقیه در مازندران گفت: پنجشنبه 17 خرداد که مصادف است با شب 23 ماه مبارک رمضان که شب بسیار ارزشمند و عزیزی است با دعای جوشن کبیر توسط سید احمد میریان شروع می‌شود و با مداحی مهدی ترکمن‌زاده و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحمید شهاب به پایان خواهد رسید.

امام جمعه موقت ساری گفت: مازندران مهد علویان بوده و مردمی ولایی دارد که در این ایام مراسم با شکوهی را در مساجد و مصلاهای استان نیز برگزار که در مرکز مازندران هر شب از ساعت 22 در مسجد سجاد ساری  با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها