مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:

عدم کنترل زبان باعث می‌شود سعادت دنیا و آخرت انسان از بین برود

به منظور افزایش بینش و بصیرت اعتقادی کارکنان؛ مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد در جمع پایوران ناحیه اقدام به سخنرانی نمود.
کد خبر: ۹۰۲۲۲۳۶
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ حجت الاسلام شیخ زاده در این جلسه گفت: یکی از بزرگترین نعمت‌های الهی که خداوند مهربان به ما ارزانی فرمود: ه نعمت بسیار ارزشمند زبان است. این عضو کوچک در بدن کمتر مورد توجّه آدمی قرار گرفته است و این کم توجّهی شاید بدین جهت باشد که این عضو گرانسنگ همیشه و به آسانی در دسترس است و همین امر موجب شده که ما آن را بدست فراموشی بسپاریم.
وی افزود:اگر انسان به خود آمده و در این عضو ارزشمند دقّت و تأمل نماید، به یقین ساختمان پیچیده و ظریف آن، او را به شگفتی واخواهد داشت. خداوند بی همتا، با خلقت این عضو کوچک، گوشه‌ای از هنر خارق العاده خود را به نمایش گذاشته است تا همگان با نظاره کردن آن، پی به قدرت بی مثال خداوند برده و در مقابل آن یگانه خالق هستی سر بندگی فرود آرند.
وی همچنین اذعان کرد:نکته حائز اهمیّت در مورد زبان آن است که این عضو کوچک علی رغم آثار بسیار ارزنده‌ای که در بر دارد می‌تواند بسیار خطرناک و مهلک باشد به گونه‌ای که سعادت دنیا و آخرت انسان را بر باد فنا داده و او را در چاه هلاک ابدی گرفتار نماید. امیر بیان، علی ابن ابی طالب (علیه السلام) به این مهم توجّه کامل داشته و در فرازی از خطبه ۱۷۶ نهج البلاغه، خطر آن را به مؤمنین خداجوی گوشزد نموده است، تا آن‌ها با هوشیاری و دقّت لازم، خود را از خطرات آن حفظ نمایند.
ارسال نظرات