فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:

گسترش فرهنگ قرآنی درجامعه باعث کاهش تخلفات اجتماعی خواهد شد

به منظور گسترش فرهنگ قرآنی در سطح جامعه؛ پایگاه ابوذر ناحیه روح الله یزد اقدام به برگزاری محفل انس با قرآن در شب‌های جمعه ماه مبارک رمضان درمحل پارک آزادگان می‌نماید.
کد خبر: ۹۰۲۲۲۳۲
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ سرهنگ حسین زارع کمالی در مصاحبه با خبرگزاری بسیج یزد گفت: گسترش فرهنگ قرآنی درجامعه در کاهش تخلفات اجتماعی مؤثر است. کتاب آسمانی قرآن به دلیل داشتن افکار و اندیشه‌های حیاتی و آسمانی در طول تاریخ در هر عرصه و برهه‌ای از زمان زنده خواهد ماند و بشریت را از گمراهی آزاد و نجات می‌دهد.
وی تصریح کرد: فرهنگ قرآنی باید در زندگی نزد خانواده‌ها و انسان‌ها حاکمیت داشته باشد و در این راستا خواندن، حفظ کردن، و برگزاری مسابقات قرآن در سازمان ها، اداره‌ها و دیگر نهاد‌ها ضروری است امام کافی نیست باید همواره الگو قرارگیرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد خاطرنشان کرد: سعادت دنیا و آخرت درگرو این کتاب الهی است وباید از رهنمود‌های آن بهره‌مند گردید چرا که هربار که قرآن خوانده می‌شود بشر به موضوعات جدیدی دست می‌یابد.
وی تصریح کرد: نوع برخورد صحیح و درست با ارباب و رجوع، چگونگی نحوه زندگی کردن و احترام به دیگران در قالب ترویج فرهنگ قرآنی به وجود می‌آید بنابراین باید مورد توجه تمامی اقشار و آحاد جامعه قرارگیرد.
ارسال نظرات