فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در جلسه سرمربیان صالحین گفت: سرگروه ها، مربیان و سرمربیان شجره طیبه صالحین در پایگاه های مقاومت بسیج به عنوان مدافعان و پیشروان جبهه فرهنگی مسئولیت خطیری بر عهده دارند.
کد خبر: ۹۰۲۲۲۲۶
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، اولین جلسه استادیار با سرمربیان طرح شجره طیبه صالحین در دفتر امام جمعه هرات برگزار شد .
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات سرمربیان و استار شهرستان گفت: با توجه به اهمیت طرح شجره طیبه صالحین و تاکیدات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) ،  این امر در سیاسیت های نظام از اولویت خاصی برخوردار شده است و سرگروه ها، مربیان و سرمربیان باید خود را با این طرح تطبیق دهند و با اهتمام لازم و مضاعف ، انرژی خود را در راستای پیشبرد آن بکار گیرند زیرا شجره طیبه طرحی روشنگرانه ،بصیرانه و دانش افزا است .
سرهنگ آزادی نژاد خاطر نشان کرد : شجره طیبه صالحین با اهداف بزرگی از جمله هدایت نسل جوان و نوجوان ، زمینه سازی برای تربیت نیروی صالح و همچنین بصیرت افزایی در مقابل نقشه های دشمنان و بدخواهان در حال اجراست و ما در این عرصه باید همواره فعال باشیم زیرا اگر از قشر جوان و نوجوان خود غافل شویم دشمن بیدار است.
فرمانده ناحیه مقاو.مت بسیج خاتم ضمن تقدیر و قدردانی از زحمات سرمربیان ، انتظارات سپاه را مطرح و خواستار فعالیت مضاعف درخصوص تحقق فرایند شجره طیبه صالحین سپاه خاتم گردید .
سرمربیان از نحوه فعالیت و اقدامات خود در امر صالحین به صورت جداگانه گزارش داده و در گزارشات خود به رشد اخلاقی و تربیتی متربیان اشاره نموده و مصداق و نمونه برای اعضای حاضر ارائه نمودند .
استاد یار صالحین نیز طی سخنانی بر هم اندیشی در خصوص بهبود روشهای معنویت افزایی و بصیرت افزایی گروه های صالحین تاکید کرد.
سرمربیان نیز متعهد شدند در نشست ها با مربیان حوزه ها ، احکام و مسائل روز را مطرح و به شبهات مربیان و سرگروه ها در یک فضای صمیمی و دوستانه پاسخ بدهند و در جلسه آتی اهم فعالیت های خودشان را همراه با آسیب های احتمالی و راهکار های برون رفت از آن آسیبها را مطرح نمایند .
 
ارسال نظرات