سید ساجد یعقوبی
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه خلخال در گفتگو با «بسیج»،
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه خلخال: امام خمینی (ره) در حقیقت ذخیره اسلام بودند و اندیشه ها، سلوک و راه ایشان برای بشریت به عنوان نجاتگر در این طوفان های سهمگین دریای پر تلاطم جهان می باشد.
کد خبر: ۹۰۲۲۲۰۴
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹

اندیشه‌های حضرت امام (ره) نجات بخش بشریت است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام جعفر توحیدی در گفتگو با خبرنگار بسیج با اشاره به اینکه انديشه‌هاي ناب حضرت امام(ره) به عنوان انديشه نجات بخش بشريت در جهان اسلام مطرح شده اس، اظهار داشت: امام خمینی (ره) در حقیقت ذخیره اسلام بودند و اندیشه ها، سلوک و راه ایشان برای بشریت به عنوان نجاتگر در این طوفان های سهمگین دریای پر تلاطم جهان می باشد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه خلخال افزود: امام راحل از همان روز اول قیام خود تا پایان عمرشریف هم وغمش اسلام  ونجات انسان از یوغ استبداد استکبار و استعمار بودند و مردم را دراین سهم نقشی اساسی می دانستند وبرای اولین بار در جهان روش و مدلی را با عنوان ولایت فقیه ابداع نمودند تا بتوانند نظارت بقدرت و مهار آن داشته باشند.

حجت الاسلام توحیدی ادامه داد: این چیزی است که ذهن بسیاری از دانشمندان و متفکران عالم سیاست رابه خود معطوف کرده است و جلوی سوء استفاده کنندگان حاکمان از قدرت را گرفته و مهار نموده است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه خلخال تصریح کرد: امروز گنجانده شدن ولایت فقیه در قانون اساسی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی واستقرار حکومت اسلامی شاهد هستسیم، اصلی که به صورت جدی در اندیشه های فقهی و کلامی بنیان گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در قالب درسهای خارج فقه تولدی دوباره یافت و با طرح نظریه ی ولایت مطلقه فقیه به بلوغ واوج خود رسید.

توحیدی با اشاره به اینکه معمار کبیر انقلاب کسانی که نظریه ی «ولایت مطلقه فقیه مسیر فرا قانونی و تعطیل قانون اساسی» مطرح می کنند را مردود دانسته و تاکید کرد: این اصل در مخالفت با دیکتاتوری وقانون گریزی می باشد و بعداز رحلت ایشان با انتصاب وتعیین حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) ازطرف خبرگان به رهبری ما شاهد شکوفایی نظریه های حضرت امام می باشیم.

وی اظهار داشت : در عصر کنونی ولایت فقیه است که جلوی دیکتاتوری ها وزورگویی هارا گرفته و تفکر انحرافات و تجدید نظرطلبان با وجود ولایت فقیه نتوانستند انقلاب اسلامی را از خط اصلی منحرف کنند.

ارسال نظرات