مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی تربت حیدریه عنوان کرد:
مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی تربت حیدریه گفت: سال گذشته با اجرای طرح شهید رهنمون در مناطق و روستاهای محروم شهرستان تربت حیدریه 650 بیمار از خدمات ویزیت رایگان بهره مند شدند.
کد خبر: ۹۰۲۲۱۸۱
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ محمدرضا بهروز در آئین تجلیل از بسیجیان جامعه پزشکی اظهار داشت: پارسال در اجرای طرح شهید رهنمون تعداد ۶۵۰ نفر توسط پزشکان متخصص و عمومی ویزیت و داروی رایگان به ارزش مبلغی بالغ بر ۲۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال دارو در اختیار آنان قرار گرفت.

مسئول بسیج جامعه پزشکی تربت حیدریه از برگزاری حلقه‌های صالحین به صورت ماهیانه، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی، دیدار با خانواده‌های شهداء و ایثارگران، انجام ویزیت رایگان در مناسبت‌های مختلف، اجرای طرح شهید دکتر رهنمون در سه مرحله و ارائه خدمات رایگان با حضور پزشکان متخصص، عمومی، کارشناسان مامایی، تغذیه، روانشناس و بهداشتی را از مهمترین فعالیت‌های کانون بسیج جامعه پزشکی تربت حیدریه در سال ۹۶ یاد کرد.

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه نیز در این مراسم گفت: اجرای طرح شهید دکتر رهنمون در منطقه محروم سلطان آباد قابل تقدیر است و امیدواریم با برنامه ریزی اجرای این طرح در مناطق محروم تداوم داشته باشد.

سرهنگ علی نیک باد افزود: یکی از مشکلات اصلی جامعه ما استفاده مردم از مدل زندگی غربی و دور شدن از سبک زندگی اسلامی و ایرانی است. اعضای کانون بسیج جامعه پزشکی باید ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی را در سال جدید سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهد و در معرفی آن به اقشار جامعه همیشه پیشقدم باشد.

گفتنی است درپایان این مراسم با اهدای هدیه و لوح از فعالین این کانون تقدیر به عمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها