خبرهای داغ:
از سوی اداره کل بهزیستی استان قزوین به مناسبت ماه مبارک رمضان:

در طرح ضیافت مهر، مشکلات ۱۳ خانواده مددجو رفع شد

از سوی اداره کل بهزیستی استان قزوین به مناسبت ماه مبارک رمضان در طرح ضیافت مهر، مشکلات ۱۳ خانواده مددجو رفع شد.
کد خبر: ۹۰۲۲۱۶۵
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹

این روزها چشمانی منتظر و قلب‌هایی آکنده از درد و تألم هستند که بازی زمانه به گونه ای عرصه را برآنها تنگ کرده و پدر خانواده علیرغم میل باطنی اش به دلیل کهولت، بیماری و از کار افتادگی و یا علل دیگر، توان اداره زندگی را ندارد. این قشر، خانواده های نیازمندی هستند که به دلایل پیش گفته زیر بار مشکلات و تنگناهای زندگی روزمره کمر خم کرده اند. امید است مهربانی و محبت شما، عصای دست این پدران ناتوان شده تا بیش از این شرمسار رخسار معصومانه فرزندان شان نباشند. هم اکنون کودکان زیادی با سرپرست ناتوان در شهرمان زندگی می کنند که شاید صدای نیازشان مانند صدای یتیمان به گوش ما نرسد. رفع فقر و مظلومیت از چهره این کودکان و دستگیری از والدین این امیدهای آینده کشور، می تواند بنیان های یک خانواده را مستحکم و نسلی موفق و با انگیزه تحویل جامعه دهد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، اداره کل بهزیستی استان قزوین از آغاز ماه مبارک رمضان طی ۷ بازدید خانواده های نیازمند را تحت پوشش طرح ضیافت مهر قرار داده است.
این خانواده ها مددجویان نیازمند حوزه امور اجتماعی و توانبخشی اداره کل بهزیستی می باشند و این دیدارها با حضور مدیر کل اداره بهزیستی استان، معاون مشارکت های مردمی، روسای شهرستان ها وکارشناس مشارکت های مردمی انجام شده است.
همچنین مسئولین حاضر در برنامه ضیافت مهر ماه مبارک رمضان، خیرین ، فرمانداران، استاندار، ائه جماعات شهرستانها، دادستان کل، نمایندگان مجلس، مدیر کل آموزش وپرورش بوده اند که در این امر مشارکت داشته اند.

گفتنی است از آغاز ماه مبارک رمضان و با شروع این طرح ۱۳ خانواده مورد دیدار قرار گرفته و تصمیمات خاصی جهت رفع مشکلات آنها برنامه ریزی شده است.

همچنین مبلغ ۲۰ میلیون تومان از محل اعتبارات سازمانی و کمک های خیرین، برای این کار هزینه شده و ۲۷۵ سبد غذایی با مبلغ ۲۰۰ هزار تومان بین خانواده های نیازمند توزیع شده است.

1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار