خبرهای داغ:
معاون اشتغال اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی:

690 طرح اشتغال روستایی در قزوین به بانک ها معرفی شدند

معاون اشتغال اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی قزوین گفت: 690 طرح اشتغال روستایی در استان برای دریافت یک هزار و 400 میلیارد ریال تسهیلات با نرخ سود پایین به بانکهای عامل معرفی شد.
کد خبر: ۹۰۲۲۱۵۰
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، ناصر شفیع آبادی معاون اشتغال اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی قزوین اظهار کرد: این تعداد طرح برای 2 هزار و 45 نفر در سطح روستاهای استان قزوین،اشتغال ایجاد خواهد کرد.
وی اضافه کرد: تاکنون در استان به 80 طرح اشتغال روستایی 14میلیارد ریال تسهیلات بانکی ارزان قیمت پرداخت شده است.
شفیع آبادی خاطر نشان کرد: در حوزه اشتغال فراگیر نیز 53 طرح به میزان 480 میلیارد ریال برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شده است که برای یک هزار و 13 نفر اشتغال ایجاد می کند.
این مسئول افزود: به دلیل حجم بالای پرونده ها و تعداد محدود کارشناسان هنوز گزارشی از پرداختی های بانک های عامل در طرح فراگیر به اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی ارسال نشده است.
وی با اشاره به تفاوت طرح اشتغال روستایی و فراگیر گفت: در طرح های روستایی که به 30 رسته تعیین شده اند و شهرهای زیر 10 هزار نفر یا نواحی صنعتی را نیز شامل می شوند تسهیلاتی با بهره 6 و 10 درصد پرداخت می شود.
معاون اشتغال اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی قزوین افزود: تسهیلات اشتغال فراگیر نیز به 15 رسته متفاوت در نقاط مختلف استان با سود 18 درصد و یارانه 2 تا 17 درصدی پرداخت می شود ولی شرط اصلی در پرداخت ها بهره برداری از طرح ارائه شده است.
دولت در استان قزوین برای سال جاری ایجاد 18 هزار شغل جدید را تعهد کرده است.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها