فروش ویژه کتاب سلام بر ابراهیم جهت ترویج فرهنگ کتابخوانی توسط پایگاه مقاومت بسیج شهید مطهری جلال آباد بردسکن در ماه مبارک رمضان صورت گرفت.
کد خبر: ۹۰۲۲۱۴۸
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و همچنین تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص گسترش فرهنگ کتابخوانی، پایگاه مقاومت شهید مطهری حوزه مالک اشتر سپاه ناحیه بردسکن اقدام به فروش کتاب سلام بر ابراهیم (زندگی نامه شهید ابراهیم هادی) نموده است.
 
مصطفوی از بسیجیان این پایگاه که مسئول فروش این کتاب می‌باشد طی گفتگویی با خبرنگار بسیج گفت: تاکنون و از ابتدای ماه مبارک رمضان اقدام به فروش این کتاب در سطح پایگاه و همچنین در محل نماز جمعه شهرستان نموده ایم و به حول و قوه الهی فروش کتاب هم خیلی خوب و مناسب بوده است و می‌طلبد که سایر نها دها هم در این خصوص مارا یاری کنند.
 
وی گفت: اقدام دیگری که صورت گرفته برگزاری مسابقه بزرگی از هم این کتاب و تشویق و اهدای جوایز به شرکت کنندگان در مسابقه از محل فروش این کتاب می‌باشد.
 
مصطفوی گفت: جا دارد همین جا از خیرینی که پایگاه مقاومت بسیج را در این امر کمک نموده و اعتبارات مناسبی را به پایگاه اختصاص داده و ما را در ترویج فرهنگ کتا بخوانی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یاری داده اند تقدیر و تشکر نماییم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها