ویژه ماه مبارک رمضان؛

برپایی شب شعر قرآنی در دفاتر امام جمعه های شهرستان های البرز

معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز « ماه رمضان» را فرصتی برای پاسخگویی به نیازهای دینی خواند و گفت: برپایی شب شعر قرآنی در دفاتر امام جمعه های شهرستان های البرز از جمله برنامه های جشنواره فرهنگی قرآنی است.
کد خبر: ۹۰۲۲۱۴۶
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، علیرضا عسگری، معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در حاشیه ششمین روز برپایی نمایشگاه قرآنی واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: جشنواره فرهنگی قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان در کرج و دیگر شهرستان های استان البرز با هدف تبیین آموزه های قرآنی و دینی در حال برگزاری است.

 برپایی شب شعر قرآنی در دفاتر امام جمعه های شهرستان های البرز

به گفته عسگری، برپایی آئین محفل انس با قرآنی کریم در قالب ویژه برنامه جشنواره فرهنگی قرآنی با مشارکت مسجد جامع امام حسین(ع) واقع در میانجاده کرج و با هدف ایجاد انس با قرآن به ویژه برای نسل جوان امروز در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب و محافل شب شعر در دفاتر امام جمعه های شهرستان های البرز از دیگر محورهای برنامه های ویژه جشنواره فرهنگی قرآنی البرز است.

توجه به نیازهای دینی از دیگر محورهای سخنان عسگری بود که در این خصوص مطرح کرد: برگزاری جشنواره های قرآنی در پاسخگویی به نیاز شهروندان اهمیت اساسی دارد.

 برپایی شب شعر قرآنی در دفاتر امام جمعه های شهرستان های البرز

معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز افزود: برپایی نمایشگاه دائمی و مقطعی یک فرصت برای پاسخگویی به نیازهای دینی و قرآنی است.

عسگری در ادامه به برپایی جشن روزه اولی ها نیز اشاره کرد و گفت: جشن روزه اولی ها در مسجد سلمان فارسی ویژه پسران و در مرکز بیت النور واقع در ۴۵ گلشهر ویژه دختران برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار