خبرهای داغ:
به منظور هماهنگی و برنامه ریزی مقابله با آسیب‌های اجتماعی برگزار شد

نشست ائمه جماعات مساجد محدوده ناحیه امام حسین(ع) در فرمانداری قم

نشست هماهنگی و برنامه ریزی مقابله با آسیب‌های اجتماعی با محوریت مساجد، با حضور مسئولان ناحیه امام حسین(ع) و ائمه جماعات مساجد محدوده ناحیه در محل فرمانداری قم برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۲۲۱۰۷
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۳

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، نشست هماهنگی و برنامه ریزی مقابله با آسیب‌های اجتماعی به همت ناحیه امام حسین علیه السلام در فرمانداری قم برگزار شد.
در این نشست ابتدا مهدی کبیری پور فرمانده ناحیه امام حسین علیه السلام با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد تشکیل قرارگاه مسجد گفت: باید مشکلات مردم و معضلات محله با کمک دستگاه‌های اجرایی در قرارگاه فرهنگی مسجد مطرح و حل و فصل شود.
کبیری پور افزود: برنامه ریزی‌های مختلف برای قرارگاه فرهنگی مساجد توسط سپاه و بسیج انجام شده و کمیته‌های مختلفی در قرارگاه مسجد به فرماندهی امام جماعت تشکیل شده اند و این جلسه برای هماهنگی‌های بیشتر بین ائمه جماعات و دستگاه‌های اجرایی صورت گرفته است و در همین راستا از ائمه جماعت ۱۵ مسجد برتر ناحیه امام حسین در این جلسه دعوت شده که مشکلات و معضلات خود را بیان کنند.
سیار فرماندار قم نیز در این نشست اظهار داشت: برای اینکه امامان جماعت مساجد بتوانند در این بحث ورود کنند باید دستگاه‌های مختلف از آن‌ها پشتیبانی کند. ما باید آسیب‌های اجتماعی محل‌های مختلف را پیدا کنیم و از ظرفیت ادارات مختلف مانند آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد، بهزیستی و ... با محوریت مسجد و پایگاه که به عنوان بازوی اجرای این طرح‌ها می‌باشد استفاده کنیم.
در ادامه جلسه ائمه جماعت مساجد منتخب ناحیه امام حسین علیه السلام ضمن تاکید بر اهمیت تشکیل این جلسات به بیان مشکلات و معضلات مسجد و محله خود پرداختند و خواستار تداوم این ارتباط بین مساجد و دستگاه‌های اجرایی برای رفع این مشکلات شدند.
در پایان سیار ضمن جمع بندی مسائل مطرح شده گفت: هدف این نشست آشنایی امامان جماعت و هیئت امنای مساجد با مسئولین دستگاه‌های اجرایی و همچنین تکلیف دستگاه‌های دولتی برای رفع مشکلات مطرح شده در قرارگاه‌های مساجد است و هر برنامه ریزی در قرارگاه مساجد انجام شود دستگاه‌های اجرایی موظف به اجرایی شدن این برنامه‌ها هستند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار