کارشناس مسایل دینی و مذهبی:

تاریخ صحنه حضور و نزاع دو گروه حق و باطل است

کارشناس مسایل دینی و مذهبی، گفت: طبق هشدارهای خداوند در قرآن کریم نباید به دشمنان اسلام و مسلمین اعتماد کنیم.
کد خبر: ۹۰۲۲۰۹۴
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال وبختیاری ؛ حجت الاسلام مسلم رضایی در جلسه نورمبین کارکنان ناحیه مقاومت بسیج اردل، گفت: از دیدگاه اسلام، تاریخ صحنه حضور و نزاع دو گروه حقّ و باطل و دو ایده سلطه گرایی و حقّ گرایی است؛ یعنی، عرصه پویش‌ها و کوشش‌های حقّ پرستان و باطل گرایان برای رسیدن به آرمان‌ها و اهداف خود.

رضایی عنوان کرد: برخی از انسان‌ها در صحنه جامعه، طرفدار و پیرو حقّ و عده ای دیگر به دنبال و مطیع باطل هستند. برخی از آنان، راه حقّ و خیر و خوبی را می‌روند که راه پیامبران و صالحان است و عده‌ای دیگر، راه شیطان را می‌پیماند و به دعوت رسولان الهی، کفر می‌ورزند و با آنان مخالفت می‌کنند.

وی افزود: در واقع تضادّ و کشمکش بین جبهه حقّ و باطل، تاریخ را به حرکت در آورده و انسان‌ها را به مقصد و مبدأ خود رهنمون می سازد.

رضایی در ادامه گفت: پیامبران همواره مخالفت خود را با اقدامات و برنامه‌های مستکبران و سردمداران زر و زور و تزویر اعلام کرده و منافع نامشروع و باطل آنها را به چالش کشیده‌اند.

وی تصریح کرد: امروز نیز باید در جبهه حق باشیم و از استکبار جهانی اعلام برائت کنیم و طبق هشدارهای خداوند در قرآن کریم نباید به دشمنان اسلام و مسلمین اعتماد کنیم.

ارسال نظرات