کارشناس مسایل سیاسی گفت: حل همه مشکلات اقتصادی در گرو توجه دولتمردان به رهنمودهای رهبر انقلاب و تکیه بر اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۹۰۲۲۰۸۷
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ منوچهر خلیلیان در جمع کارکنان ناحیه مقاومت بسیج فارسان به تشریح جریانات سیاسی فعال در کشور پرداخت و گفت: جریاناتی در کشور سعی بر سیاه نمایی دارند و تلاش می کنند القاء نمایند که نظام در شرایط بحرانی قرار دارد و خود را منجی کشور تلقی می کنند.

وی افزود: دومین مشکل کشور ناکارآمدی دولتمردان در برخی عرصه هاست، که ضعفهای موجود نتیجه بی برنامه عمل کردن در بخشهایی از کشور می باشد.

خلیلیان، با اشاره به مشکلاتی همچون عدم ثبات قیمت ارز، مشکلات اصناف مختلف و ...، را نتیجه ناکارآمدی برخی برنامه های مدیران دانست.

این کارشناس مسایل سیاسی، اظهار کرد: سومین مشکل زاویه گرفتن برخی از محور ولایت است که بحمدالله مقام معظم رهبری با توجه به اختیارات قانونی خویش نمی گذارند تا کشور و انقلاب از ریل اصلی خارج گردند.

وی گفت: آمریکایی ها هم از طرفی سعی در اختلاف افکنی و دوقطبی سازی بین مردم و سپاه دارند و تلاش می کنند تا افکار را منحرف و مشکلات کشور را به سپاه ربط دهند و به گردن جبهه مقاومت بیندازند.

خلیلیان با اشاره به بحث برجام و بدعهدی آمریکایی ها و دولت های غربی، اضافه کرد: ما در گذشته خیانت ها و بدعهدی های آمریکایی ها را بارها و بارها دیده ایم. در بحث کودتای 28 مرداد، در بحث کودتای نوژه و یا در بحث قانون ننگین کاپیتولاسیون و حتی در همین زمان های نزدیک به خوبی به یاد داریم که آمریکایی ها چطور از فتنه گران حمایت می کردند.

این کارشناس مسایل سیای تصریح کرد: نه تنها ما بلکه دنیا هم شاهد خباثت های این شیطان بزرگ بوده است. کشتار مردم هیروشیما و ناکازاکی، کشتار مردم ویتنام و در آخرین بار هم که خودشان اعتراف کردند که داعش را به وجود آوردند، داعشی که باعث مرگ هزاران بیگناه شد و کشور سوریه را صدها سال عقب انداخت و ویران کرد.

وی گفت: نهایتا همانطور که انتظار می رفت این کشور بدعهد به هیچکدام از حرفهایش پایبند نبود و از برجام خارج شد؛ اما عجیب تر اینکه عده ای از مسئولین با اینکه می دانند اروپائیها هم دنباله رو آمریکا هستند و از هیچکدامشان آبی گرم نمی شود؛ اما هنوز هم دلخوش برجام هستند و اصرار دارند در برجام بمانیم.

خلیلیان افزود:  با وجود اینهمه تجارب تلخی که از آمریکاییها و اروپائیها داریم و حتی بعد از خروج آمریکائیها از برجام هنوز، هم عده ای در داخل امیدوار به غرب و آمریکا هستند.

این کارشناس مسایل سیاسی، گفت:  همانطور که بارها و بارها مقام معظم رهبری تاکید داشته اند باید بدانیم که کلید حل مشکلات کشور در درون کشور است و همین جوانان راه حل هستند.

وی تأکید کرد: حل همه مشکلات اقتصادی در گرو توجه دولتمردان به رهنمودهای رهبر انقلاب و تکیه بر اقتصاد مقاومتی است؛ اما اگر بخواهیم همچنان به خارج از کشور چشم داشته باشیم هیچگاه نمی توانیم از مشکلات سربلند خارج شویم.

 

ارسال نظرات