کارآفرین اردبیلی که با تسهیلات بسیج سازندگی مزرعه پروش بوقلمون راه اندازی کرده است به طور مستقیم برای ۲۴ نفر اشتغال ایجاد کرده است.
کد خبر: ۹۰۲۲۰۸۱
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵

آغاز پرورش پرورش بو قلمون با تسهیلات بسیج سازندگی/ ایجاد اشتغال برای ۲۴ نفر

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حسن نصیرزاده از ساکنین روستای حسن باروق در گفت‌و گو با خبرنگار بسیج در اردبیل، اظهار کرد: با تسهیلاتی که از سوی بسیج سازندگی به مبلغ 15 میلیون تومان برای راه‌اندازی و پرورش بوقلون و جوجه‌کشی از این سازمان گرفته شده است توانستیم برای 4 نفر به صورت مستقیم و برای 20 نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد کنیم و ظرفیت برای افزایش این تعداد نیز وجود دارد.

وی افزود: مرزعه پرورش بوقلون در دو بخش فعالیت می‌کند، جوجه‌کشی یک روز و یک ماه که تمامی مراحل را در شهرستان اردبیل انجام می‌دهیم و جوجه به صورت عمده و خرده به سایر استان هم به فروش می‌‌رسد و این می‌تواند منبع درآمد پایداری برای ما باشد.

آغاز پرورش پرورش بو قلمون با تسهیلات بسیج سازندگی/ ایجاد اشتغال برای ۲۴ نفر

به گزارش خبرنگار بسیج در اردبیل، با توجه به راهبردی بودن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برای اقتصاد کشور و استان اردبیل و توجه ویژه بسیج سازندگی سپاه استان اردبیل در رفع محرومیت از طریق ارایه تسهیلات در قالب سیاست‌های اقتصاد مقاومتی توجه بیشتر به این موضوع از سوی مردم و مسئولان می‌تواند در اجرایی کردن این برنامه‌های موفق در نقاط محروم حائز اهمییت باشد.

ارسال نظرات