همزمان با ایام ماه مبارک رمضان و وفات حضرت خدیجه (س) عصر روز شنبه مورخ 97/3/6محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان مطرح دانشگاه ، اساتید و دانشجویان ، در سالن همایش های این دانشگاه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۲۰۷۷
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱

آقای دکتر کسائیان، سرپرست مدیریت امور پردیس های استان مازندران در سخنانی با خوش آمدگویی به تمام کسانی که کمک کردند تا این محفل در دانشگاه متجلی شود، گفت: خداوند در قبال نعمت هایی که به انسان ها می دهد، از آنها مسئولیت می خواهد. ایشان در ادامه به مسئولیت قاریان حاضر در جلسه اشاره کردند و افزودند : مسئولیت شما قاریان ، ابلاغ پیام وحی به روح و جان انسان هاست. ایشان حضور مسئولین و دانشجویان در دانشگاه فرهنگیان را نیز یک فرصت بی نظیر برای تاثیر گذاری دانست و از همکاران و دانشجویان خواست برای تاثیر گذاری عمیق فرهنگی، علمی و پژوهشی در عرصه مقدس معلمی خود را در این دوره 4 ساله آماده کنند و از منبع فیاض قرآن استمداد بجویند.

در این مراسم که با استقبال خوب دانشجویان همراه بود با حضور دکتر کسائیان و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری جناب حجت الاسلام و المسلمین جعفری با اهداء جوایز از فعالان عرصه نماز، قرآن و عترت و همچنین از دست اندر کاران نشریه هیوا که حائز رتبه برتر در کشور شده است  تقدیر شد.

ارسال نظرات