خبرهای داغ:
معاون عمرانی استانداری قزوین بیان کرد: با تشکیل کمیته های فنی و مالی در قزوین مقدمات اجرای طرح ادامه متروی هشتگرد به قزوین و ساخت تراموای شهری وارد فاز عملیاتی می شود.
کد خبر: ۹۰۲۲۰۶۷
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، علی فرخزاد معاون امور عمرانی استاندار قزوین در اولین جلسه بررسی اجرای طرح مترو و تراموا اظهارداشت: اجرای ادامه طرح متروی هشتگرد به قزوین و نیز تراموای شهری از برنامه های مهمی است که باید در استان اجرا شود و در این راه استفاده از مشارکت سرمایه گذار خارجی مورد موافقت قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: با تشکیل کمیته های مالی و فنی باید تقسیم بندی کاری صورت گیرد و با حضور کارشناسان جزئیات طرحها بررسی شود.
معاون عمرانی استانداری قزوین یادآورشد: بر اساس تفاهم امضا شده قرار است یک شرکت ایرانی و یک شرکت چینی اجرای این طرح ها را برعهده گیرند اما به دلیل سرعت کار به نظر می رسد اجرای تراموا باید در اولویت قرار گیرد.
فرخزاد گفت: در کمیته مالی باید شهرداری، امور اقتصادی و دارایی و برنامه و بودجه و در کمیته فنی هم شهرداری، استانداری و اداره راه و شهرسازی عضو شوند تا کارهای فنی جلو برود و دبیرخانه نیز با مسئولیت شهرداری باشد.
وی بیان کرد: هماهنگی لازم با استاندار البرز هم صورت گرفته تا نحوه اتصال مترو هشتگرد مورد بررسی کارشناسی قرار گیرد و اطلاعات لازم به استان داده شود.
1010/پ20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها