مهندس مجید داوری در مصاحبه با رادیو گفتگو به تشریح اهداف سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری پرداخت.
کد خبر: ۹۰۲۲۰۵۴
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مهندسین عمران و معماری ، جانشین سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری ، در برنامه رادیویی"آیینه داران بصیرت " رادیوگفتگو ،به تشریح اهداف سازمان بسیج مهندسن عمران  پرداخت .

مهندس داوری در گفتگوی تلفنی با این برنامه  ضمن گرامیداشت روز مقاومت و یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدش ، درباره ماموریت های سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری بیان داشت:یکی از اهداف ما تعیین سیاستگذاری  ،هدف گذاری و  تعیین راهبردها و طرحهای  توسعه و گسترش فعالیت های  بسیج مهندسین عمران در سطح کشور است.

جانشین سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری خاطر نشان کرد: مابرای نیل به این اهداف با  ساماندهی و شناسایی افراد ، ارتقا سطح علمی مهندسان، برنامه ریزی در اجرای پروژه ها ، ارتباط بیشتر با مراکز علمی و استفاه از ظرفیت های موجود در سطح شهرستان ها و روستاها برای رسیدن به اهداف مورد نظر را در دست اجرا داریم.

وی در ادامه با تاکید بر منویات رهبر انقلاب مبنی بر حمایت از کالای ایرانی گفت:از سوی دیگر با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمابت از تولیدات داخلی و تکیه بر ظرفیتهای بومی کشور ، سعی بر آن داشتیم تا از مصالح بومی در زمینه ساخت و ساز استفاده شود ، لذا از اواخر سال ۹۵ به صورت گسترده از مصالح بومی در کشور استفاده کردیم که خوشبختانه توانستیم تا به امروز نتایج بسیار خوبی را در این عرصه  بدست آوریم.

 جانشین سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری به تشکیل کارگروه های تخصصی  در مراکز استان ها با هدف شناسایی ظرفیت ها ،معضلات شهرها و نیز  ارائه راه حل در حوزه عمران اشاره کرد و افزود:قریب به دو سال است که این گارگروهه ای تخصصی در حوزه مسکن محیط زیست آب معماری اسلامی با حضور مهندسین توانا و حاذق و با آخرین روش های علمی در حوزه عمران تشکیل شده است.

مهندس داوری در پایان سخنان خود  خاطر نشان کرد:ما امیدواریم که دولت محترم از همه ظرفیت های موجود سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری  برای خدمت هرچه بهتر به مردم شریف ایران  استفاده کند و ما بارها این موضوع را به دوستان دولتی داده ایم.

انتهای پیام

ارسال نظرات