مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد از معرفی نفرات برگزیده دوره ملی آموزش مجازی « مهتدین » خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۲۰۴۴
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳
به گزارش خبرگزار یبسیج از یزد؛ حجت الاسلام مصطفی گرجی، مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد با اشاره به اتمام مرحله اول دوره ملی آموزش مجازی « مهتدین » گفت: نفرات برگزیده دوره ملی آموزش مجازی « مهتدین» اعلام شدند.

وی افزود: دوره ملی آموزش مجازی « مهتدین» در راستای توسعه آموزش های مجازی و با هدف توانمندسازی فعالان کانون های مساجد و بهره گیری از روش های نوین، توسط دبیرخانه کانون مساجد استان یزد در سطح ملی برگزار می شود.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد تصریح کرد: این طرح به صورت مرحله ای برگزار می شود که هر مرحله شش ماه به طول می انجامد که مرحله اول آن از تاریخ 12/11/95 لغایت 30/7/96 برگزار شد.

حجت الاسلام گرجی ادامه داد: موضوع های این طرح شامل گروه های آموزشی تربیتی، هنری سبک زندگی اسلامی، مهارت های زندگی، جایگاه هنر در اسلام، استفاده از ابزار هنر در انتقال آموزه های دینی و ...، اعتقادی شامل قرآن و عترت، مهدویت، نماز، امر به معروف و نهی از منکر، احکام و ...، مهارتی نیز شامل سواد رسانه ای، مسجد طراز اسلامی، روانشناسی جذب جوانان و نوجوانان به مسجد، اصول کار تشکیلاتی و ...، بصیرتی نیز شامل اقتصاد مقاومتی، جنگ نرم، مبانی، ابزارها ، شگردها و راه های مقابله با آن و آشنایی با اندیشه های امام خمینی (ره) است.

وی بیان کرد: پس از برگزاری اولین دوره این طرح نفرات برتر معرفی شدند که شامل زیبا غلامی از استان ایلام با هدیه پنج میلیون ریال، راضیه ابراهیم زاده از استان یزد هدیه چهار میلیون ریال، علی زارعیان از استان یزد هدیه سه میلیون ریال، مطهره کهنوجی از استان کرمان و سید مصطفی موسوی از استان یزد هدیه 750 هزار ریال، سید مصطفی موسوی از یزد، جعفر زارع از خراسان جنوبی، طاهره کرمی از یزد، حوا خضری از بوشهر هر کدام هدیه 500 هزار ریالی است.

ارسال نظرات