معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اشکذر:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اشکذر در نشست مشترک هماهنگی بزرگداشت رحلت بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و قیام پانزده خرداد و همچنین راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: روز قدس تجلی وحدت و همبستگی مسلمانان است
کد خبر: ۹۰۲۲۰۳۳
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر؛ امام‌جمعه اشکذر در نشست هماهنگی برنامه‌های روز قدس و همچنین بزرگداشت رحلت بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و قیام پانزده خرداد اظهار داشت: نیاز امروز جامعه و به‌ویژه نسل جوان نیل به اهداف و آرمان‌های انقلاب و امام راحل است که می‌طلبد در این خصوص اهتمام ویژه‌ای صورت گیرد.

حجت‌الاسلام «محمدرضا طالبیان» به اهمیت حضور پرشور آحاد مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس و محافل گرامیداشت ایام چهارده و پانزده خردادماه در شهرستان اشکذر اشاره کرد و از ائمه جماعت خواست: تا با سخنرانی خود در این مجالس نسبت به تبیین خدمات انقلاب و سیر و سلوک امام خمینی (ره) اقدام نمایند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اشکذر نیز در این نشست ایجاد وحدت در بین مسلمین و اعتراض به اشغال گری رژیم صهیونیستی را از مهم‌ترین اهداف برگزاری راهپیمایی روز قدس برشمرد و تصریح نمود: شرایط کنونی دنیا و اقدام سخیف آمریکا در جابه‌جایی سفارت اهمیت این موضوع را دوچندان کرده است.

«محمد شیبانی» بابیان اینکه روز قدس روز تجلی وحدت و همبستگی همه مسلمانان است بر ضرورت پرهیز از اقدامات وحدت‌شکن تأکید کرد و خواستار حضور و مشارکت همه اقشار جامعه با سلایق گوناگون را در راهپیمایی آخرین جمعه ماه رمضان شد.

در ادامه این نشست اعضا ضمن گفتگو در خصوص مسیر راهپیمایی روز قدس، زمان برگزاری مراسم گرامیداشت رحلت امام خمینی (ره) و نیز یاد و خاطره شهدای قیام ۱۵ خرداد را عصر دوشنبه چهارده خرداد قبل از نماز مغرب و عشا در محل حسینیه شهدای اشکذر اعلام کردند.
ارسال نظرات