رئیس اداره تبلیغات اسلامی هیرمند گفت: دولت‌هايي که بر سر کار مي‌آيند به‌عنوان سُکانداران اجرايي کشور و متوليان اصلي بايد براي توليد داخلي و اشتغال در کشور برنامه‌ريزي بلندمدت و مدوّن داشته باشند.
کد خبر: ۹۰۲۲۰۰۲
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرنگار بسیج از هیرمند، حجت‌الاسلام ظريف صيادي، رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان هيرمند در جمع کارکنان جهادکشاورزي در خصوص اقتصاد مقاومتي از نگاه قرآن گفت: اجراي سياست‌هاي ابلاغي اقتصاد مقاومتي راه حل برون رفت از مشکلات اقتصادي است و اجراي صحيح سياست‌هاي ابلاغي رهبرمعظم انقلاب در حوزه اقتصاد مقاومتي، راه حل اصلي کشور براي برون رفت از مشکلات امروز است.

وي تاکيد کرد: مسئله مهم‌تر از آن است که براي تحقق اقتصاد مقاومتي، به تشکيل و برگزاري چند همايش، سمينار، بنر، پوستر و تبليغات ظاهري اکتفا شود و لذا دولت‌هايي که بر سر کار مي‌آيند به‌عنوان سُکانداران اجرايي کشور و متوليان اصلي بايد براي توليد داخلي و اشتغال در کشور برنامه‌ريزي بلندمدت، مدوّن و دقيق داشته باشند.

صیادی تصریح کرد: عملياتي کردن امر مهم اقتصاد مقاومتي به‌عنوان يک نسخه و منشور اساسي در بدنه دستگاه‌هاي دولتي در تمام سطوح و جامعه اهتمام داشته و آن را به‌عنوان يک مسئله برون رفت از تحريم و رکود اقتصادي براي کشور بدانند.
منبع خبر: روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان
ارسال نظرات