خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی:

دشمن در هر لحظه تغییر ماهیت می دهد

همزمان با ماه مبارک رمضان حجت الاسلام محمد رستمی در راس اکیپی از قسمتهاي دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی در جمع رزمندگان اسلام در گردان306 مالك اشترحضور یافت.
کد خبر: ۹۰۲۱۹۴۳
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی در آغازین روزهای دهه دوم ماه مبارک رمضان در جمع صمیمی رزمندگان گردان 306مالک اشتر حضور یافته و از نزديك نحوه فعاليتهاي آنان را مشاهده و آرزوي سلامتي براي آنان و توفيق در امر خدمت به اسلام براي آنان از خداوند متعال را خواستار شد.

حجت الاسلام رستمی با اشاره به فضیلت های  الهی در ماه مبارک رمضان خاطر نشان کرد: ما پیرو قرآن هستیم و مکتب داریم و باید نظام معیشتی و اقتصادی و سیاست‌گذاری ما در جامعه دقیقا مبتنی بر اصول سبک زندگی قرآن و ائمه باشد چرا که جامعه ما از سيره انبيا الهام گرفته است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامي ايران به دنيا ثابت كرد كه مکتب برگرفته از انبیاء الهی تنها مکتب عاقبت بخیری است و تفکر مکتب غرب نقطه مقابل این مکتب است و هدفش تنها موجب فريب ملت‌ها و خودباختگي آنان مي‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی در پایان با اشاره به برخی از مسایل سیاسی روز و مسئله فرجام و کناره گیری آمریکا و اینکه جایگاه استکبار ستیزی و ماهیّت دشمن هنوز هم تغییر نکرده، خاطر نشان کرد: آمریکا از طریق فریب، اغوا و جنایت های آشکار و پنهان همچنان سعی دارد نقشه های شوم خود را برای تسخیر افکار مردم در تمام نقاط جهان عملی کند.

وي گفتند: کشور های غربی تنها ادای دولت های دموکراتیک را در می آورند و نمونه ی همین اقدام را می توان حمایت های آن ها از تجاوز عربستان به یمن و داعش در سوریه و عراق را مثال زد.

ارسال نظرات