در قالب طرح همای رحمت؛

۱۶۰۰بسته غذایی بین نیازمندان اهر توزیع می‌شود

رئیس جمعیت هلال‌احمر اهر گفت: در طرح همای رحمت ۱۶۰۰ بسته غذایی به ارزش هر بسته ۹۰۰ هزار ریال با کمک خیرین و مؤسسات خیریه و کمیته امداد تهیه و بین نیازمندان اهر توزیع می شود.
کد خبر: ۹۰۲۱۹۲۶
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فیض‌الله محمدیان اظهار کرد: طرح همای رحمت با پیروی از سیره انبیاء و امامان به‌ویژه حضرت علی(ع) که در ماه رمضان غذای نیازمندان و یتیمان را بر دوش خود حمل کرده و خانه به خانه توزیع می‌کرد، الهام گرفته شده است.

وی  بابیان اینکه طرح همای رحمت امسال به‌عنوان هجدهمین سال در کشورمان توسط جمعیت هلال‌احمر اجرا می‌شود گفت: این طرح در شهرستان اهر نیز مانند سال‌های گذشته اجراشده و ادامه می‌یابد. ما سال قبل با کمک خیرین و دستگاه‌های حمایتی شامل کمیته امداد، بهزیستی و خیرینی که عضو داوطلبان هلال‌احمر هستند ۱۵۰۰ بسته غذایی به ارزش هر بسته ۸۰۰ هزار ریال تهیه و بین نیازمندان توزیع کردیم.

محمدیان با ذکر اینکه امسال نیز این طرح در سطح شهرستان ادامه می‌یابد، اظهارداشت: امسال نیز در نظر داریم در طرح همای رحمت ۱۶۰۰ بسته غذایی به ارزش هر بسته ۹۰۰ هزار ریال با کمک خیرین و مؤسسات خیریه و کمیته امداد تهیه و بین نیازمندان توزیع کنیم.

وی زمان توزیع بسته‌های غذایی طرح همای رحمت را قبل از شب‌های احیاء عنوان و بیان کرد: سال قبل نیز رئیس سازمان داوطلبان هلال‌احمر کشور در شهرستان اهر حاضرشده و از اجرای گسترده طرح همای رحمت تمجید کرد. بسته‌های غذایی طرح همای رحمت توسط مساجد حاشیه شهر که به‌عنوان خانه داوطلبان هلال‌احمر نامیده می‌شوند بین نیازمندانی که تحت پوشش کمیته امداد، هلال‌احمر و مؤسسات خیریه نیستند، شبانه توزیع می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها