خبرهای داغ:
قاری و مداح اهل بیت(ع) زنده یاد جعفر محمد زاده در آستان مبارک حرم مطهر حسین ابن موسی الکاظم در طبس تشییع شد.
کد خبر: ۹۰۲۱۸۴۹
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مراسم تشییع پیکر پیرغلام اباعبدالله الحسین (ع) قاری و مداح اهل بیت(ع) زنده یاد مرحوم مغفور حاج کربلایی جعفر محمد زاده در آستان مبارک حرم مطهر حسین ابن موسی الکاظم در طبس برگزار شد.

 

دلنوشته ای کوتاه در فراق مردی از تبار حسینیان

روح بلند چهره آشنا و فرهنگی، محب اهل بیت، ذاکر، مداح، قاری و پیرغلام حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) پر کشید و در محضر حق ماوا گزید و همه بستگان و دوستان و آشنایان و همشهریان را به سوگ نشاند.

 

او که از مؤسسین و بانیان هیئت متحده رضوی و پیشکسوت مداحان اهل بیت علیهم اسلام بود همیشه نغمه های مداحی بی آلایش و دلنواز او و صوت قرآنی وی دل امت خدا جوی را از چشمه علم و معرفت خاندان عصمت و طهارت سیراب می نمود، روح و روان همه را به سوی عبودیت الهی رهنمون می ساخت همه قاریان و ذاکرین و مداحان روستای ولایتمدار دشتغران مدیون آن استاد فرهیخته، با اخلاص و متخلق به اخلاق اسلامی و سالک الی الله که همه عمر با عزت و برکت خود را در مسیر آموزش و نشر معارف ایمه علیهم السلام صرف کرد می باشند.

 

هنوز آوای دلنشین و معنوی و جذاب وی و زمزمه عاشقانه اش با معبود خویش در روز عاشورا در کنار نخل (نماد عشق و دلدادگی امت خداجوی به حضرت ابا عبدالله الحسین) دل عاشقان را نوازش و فریاد رضا رضا گفتن وی درایام 28 صفر در جلو هیئت رضوی در کنار مضجع شریف و روضه منور حضرت آقا ابوالحسن علی بن موسی الرضا علیه السلام دلها را به سوی معرفت الهی و چشمه فیاض علم و عرفان ایمه رهنمون می سازد.

 

چه سخت است فراق این نغمه خوان و ذاکر اهل بیت علیهم اسلام وچه می شود کرد جز تسلیم به امر و مشیت الهی و نثارو هدیه سلام و صلوات به روح بلندش و آرزوی علو درجات و غفران و آمرزش الهی برای وی، و عرض تسلیت به حضور خانواده محترم و فرزندان گرامیش و خانواده‌های عزیز محمد زاده و هم روستاییان عزیزم و همه دوستداران و اشنایان و بستگان شادروان و آن عزیز سفر کرده.

 

خداوندا آن بنده با اخلاص و محب درگاهت را در سفره و خوان ربوبیت مهمان گردان و ما را بر تداوم راه آن عزیز در نشر معارف اهل بیت علیهم السلام موفق بدار و قدردان زحمات فرهنگی وی قرار بدهد.

 

روحش شاد و قرین رحمت واسعه الهی باد انشاءالله

حاج محمد شیردل

ارسال نظرات
پر بیننده ها