350 زندانی در انتظار حمایت مالی البرزی ها هستند

مدیرکل زندان های استان البرز اعلام کرد که 350 زندانی جرائم غیرعمد در انتظار حمایت های مالی مردم نیکوکار استان برای رهایی از زندان هستند.
کد خبر: ۹۰۲۱۸۱۸
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، جبار باقری در جشن نسیم مهر در شهرستان فردیس برگزار شد، افزود:به همین منظور جشن نسیم مهر تا پایان ماه مبارک رمضان در مناطق مختلف استان برگزار می شود.

350 زندانی در انتظار حمایت مالی البرزی ها هستند


وی بیان داشت: با توجه به اینکه بیشتر خانواده زندانیان در معرض آسیب های اجتماعی قرار دارند ، انتظار می رود مردم نوعدوست استان به کمک زندانیان جرائم غیرعمد بشتابند .


باقری با اشاره به وجود 4 زندان در استان البرز، افزود: این امر سبب افزایش مهاجرت خانواده های زندانیان به البرز می شود.


مدیرکل زندان های استان البرز با بیان‌اینکه 90 درصد خانواده های زندانیان در حاشیه شهر ها ساکن هستند، خاطرنشان کرد: بخشی ازآسیب های اجتماعی استان متاثر از این نوع مهاجرت ها است. 


وی با بیان اینکه 440 زندانی جرائم غیر عمد طی سال گذشته در استان البرز آزاد شدند، گفت: آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و حمایت از خانواده های زندانیان اقدام کنیم، از هزینه برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی کاهش می یابد.


رئیس ندامتگاه فردیس نیز در این مراسم با بیان اینکه نرخ بازگشت به زندان در شهرستان فردیس پایین است، اظهارداشت: انجمن حمایت از زندانیان برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی ، طرح های حمایتی در استان البرز و فردیس اجرایی کرده است.


محسن صفیاری افزود: بیشتر خانواده زندانیان شهرستان فردیس از شهرهای مختلف کشور به فردیس مهاجرت کرده و در حاشیه های این شهرستان زندگی می کنند.


وی افزود: حاشیه نشینی زنگ خطری برای جامعه به شمار می رود که انتظار می رود در این زمینه اقدامات لازم به عمل آید.
صفیاری خاطرنشان کرد: اکنون 40 زندانی واجد شرایط آزادی در ندامتگاه فردیس وجود دارد که در صورت تامین 300 میلیون تومان از زندان آزاد خواهند شد.


جشن نسیم مهر برای آزاد زندانیان جرائم غیر عمد برگزار می شود که قرار است تا پایان ماه مبارک رمضان 4 جشن دیگر در استان البرز برگزار شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار