مسئول بسیج طلاب و امور روحانیون سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: استکبار ستیزی از اصول تغییر ناپذیر امام خمینی (ره) بود و استکبارستیزی یک اصل تغییر ناپذیر نظام اسلامی ما است.
کد خبر: ۹۰۲۱۸۱۳
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲

استکبار ستیزی از اصول تغییر ناپذیر امام خمینی (ره) بود/ امام راحل نماد وحدت ملت‌های مسلمان است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام سیّد محمد سیّدسیاح صبح امروز در آستانه بیست و نهمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در گفتگو با خبرنگار «بسیج» از اردبیل، اظهار داشت: از دیدگاه مقام معظم رهبری خطرناکترین پازل جنگ نرم تحریف شخصیت امام راحل است.

مسئول بسیج طلاب و امور روحانیون سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ادامه داد: تحریف شخصیتی حضرت امام (ره) به منزله انحراف ملّت از صراط مستقیم انقلاب و به معنای از دست دادن قطب نمای نظام جمهوری اسلامی ایران یعنی رهبری و شخصیت امام راحل است.

سید سیاح با شاره به این که عده‌ای به دنبال ضربه زدن به شخصیت امام (ره) هستند افزود: امروز بعضی از دست پروده‌های استکبار و دشمنان انقلاب حرف‌هایی که خودشان می‌پسندند را به امام خمینی (ره) نسبت می‌دهند و این همان تحریف شخصیتی امام (ره) است که امام را طوری تعریف کنند که با نقطه‌ای که ایستاده اند هماهنگ باشد و به اهداف چندین ساله خود برسند.

وی خاطر نشان کرد: حضرت امام خمینی (ره) و راه امام راحل در سینه ملت ایران و حتی در سینه تمام ملت‌های مسلمان پیوند زده شده است و ایشان را از یاد نخواهند برد.

وی اضافه کرد: بنیانگذار نهضت جمهوری اسلامی ایران وحدت را همواره عامل دستیابی به قدرت و تفرقه را سیب سستی پایه دیانت و شکست تلقی می‌کرد.

سید سیاح اظهار کرد: ایشان همچنین عزم، کرامت انسانی، جایگاه، شکوه و عظمت یک ملت را در وحدت و همدلی و همزبانی آن‌ها دانسته و برای تحقق همگرایی و همدلی امت اسلامی همواره راهکار‌های تاثیرگذاری ارائه دادند.

مسئول بسیج طلاب و امور روحانیون سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیان کرد: تنها راه بازخوانی و ترویج اصول، اندیشه‌ها و افکار حضرت امام (ره) است چرا که امام راحل طرفدار و پیرو راه اسلام ناب محمدی (ص) بود و مخالف هر دو شاخه اسلام آمریکایی یعنی "اسلام سکولار و تهجر" بود و تا پایان عمر خویش با این شاخه مخالفت کرد.

وی خاطر نشان کرد: دشمن بداند ملت ایران از اهداف خود دست نخواهند کشید و پشتیبان انقلاب، نظام و رهبری هستند و تا وقتی که ظلم و ستیز و کشتار‌های بی رحمانه در دنیا توسط استکار جهانی در حال انجام است ملت ایران با مشت‌های گره زده فریاد مرگ بر آمریکا را بر زبان خواهند داشت و هدف از مرگ بر آمریکا مرگ بر سیاست‌های غلط و ظالمانه دولت‌های آمریکاست.

سید سیاح افزود: استکبار ستیزی از اصول تغییر ناپذیر امام خمینی (ره) بود و عنوان شیطان بزرگ برای آمریکا را امام لقب دادند و حضرت امام خمینی تا عمر داشت شعار مرگ بر آمریکا بر زبان داشت و استکبارستیزی یک اصل تغییر ناپذیر نظام اسلامی ما می‌باشد و این در حالی که امروز عده‌ای امروز امام را طرفدار حذف شعار مرگ بر آمریکا و اندیشه‌های آمریکا معرفی می‌کنند.

وی با توجه به اینکه امام خمینی به قدرت الهی و قدرت مردم اعتماد داشت و به قدرت‌های بیگانه و خارجی کاملا بی اعتماد بود، تصریح کرد: امام طرفدار استقلال و انقلاب اسلامی و کشور بود، امام راحل سلطه پذیری را قبول نداشت، امام راحل با سازش‌های ذلت بار و عزت سوز سرسختانه مخالفت می‌کردو در این راه صلابت وصف ناپذیری داشت.

مسئول بسیج طلاب و امور روحانیون سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به اینکه امام راحل فلسطین راه مسئله اصلی اسلام می‌دانستند، گفت: حضرت امام خمینی انقلاب را از آن پابرهنگان معرفی می‌کرد و اشرافی گری‌ها و ریخت و پاش و اصراف و ... مخالف بود و طرفدار ساده زیستی بود.

وی تاکید داشت راه پیروزی بر دشمنان فتح قله‌های غرب و کمال، پیروی از اصول امام خمینی (ص) است و در صورت تخلف از اصول، امام (ره) استقلال، عزت و آزادی این ملت لکه دار و کمرنگ خواهد بود.

ارسال نظرات