مقاومت در برابر دشمن با تبعیت از رهبری

سردار مرادی: در دفاع مقدس وجنگ تحمیلی اگرما می نشستیم وحرکت نمی کردیم وتابع تدبیر رهبری نظام نبودیم ومقاوت نمیکردیم قطعا ذلت دیگر برای ایران رقم می خورد .
کد خبر: ۹۰۲۱۷۹۹
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج بابلسر، سردار سرتیپ دوم پاسدار وجیه الله مرادی معاون ارشد نیروی قدس سپاه به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر بیان کرد:  اگر عزم ملی یک کشور در خدمت یک کشور نیاید آن خواری وخفت که بر دوش ملت سنگینی میکند از بالاترین خسارتها است .

مشاور فرمانده سپاه قدی متذکر شد: در جنگ تحمیلی خرمشهر مورد تاخت وتاز قرار گرفت ، از 180 سال پیش در عهد نامه دوم روم هنگامیکه پادشاه عثمانی آهنگ انتقال خرمشهر را میزد، حاکمین وقت حاکمیت سلیمانیه را به دولت عثمانی می سپارند تا خرمشهر تثبیت شود ،

 

معاون ارشد نیروی قدس سپاه ادامه داد:  خرمشهر نقطه عطفی است در تاریخ که با ایستادگی ومقاومت وتبعیت از رهبری در سایه اتحاد ملی بومی سازی میکند آنرا واز اشغال خارج می شود .

وی یادآور شد: حماسه مقاومت در واقع مصداق اشداء علی الکفار رحماء بینهم است که از آن حماسه مقاومت وآزادی نامگذاری شده است و اگر خرمشهر اشغال می شد سرنوشت دفاع مقدس عوض می شد، لذا حماسه آزادی مرهوم حماسه مقاومت است.

در ابتدای این برنامه سرگرد واحدیان مسئول حفاظت اطلاعات ناحیه بابلسر ضمن خیر مقدم به مدعوین و مهمانان بیان داشت: اگر  بخواهیم دشمنان این نظام وانقلاب مایوس شوند وسنگر به سنگر فتح داشته باشیم وتهدیدهای آنچنانی آنان را خنثی کنیم باید اتحاد ، همدلی ، همزبانی داشته باشیم وگوشمان را آماده اطاعت از لسان مبارک حضرت آقا امام خامنه ای عزیز کنیم.

 مسئول حفاظت اطلاعات ناحیه با استاند به اوامر رهبرمعظم  انقلاب گفت: دشمن یکبار دیگر بعد از چهل سال باز هم تحقیر شد .

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار