خبرهای داغ:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین خبر داد:

تشکیل ۲۲۵ پرونده در طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان

مهندس پرزحمت گفت: از ابتدای بازرسی های ماه مبارک رمضان ۲۲۵ پرونده تخلف تشکیل و به اداره کل تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده است.
کد خبر: ۹۰۲۱۷۷۹
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱

مهندس علی پرزحمت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین در خصوص بازرسی های ایام ماه مبارک رمضان بیان کرد: در ایام ماه مبارک رمضان تقاضای مردم نسبت به برخی کالاها و اقلام افزایش می یابد و بالطبع نظارت های این سازمان نیز با شدت بیشتری افزایش می یابد.
وی گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین با طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان، بازرسی های ویژه ای را از اقلام و کالاهای مصرفی مردم داشته است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین ضمن اشاره به اقلام مورد نظر جهت بازرسی اظهار کرد: این اقلام شامل مواد پروتئینی، گوشت، مرغ، لبنیات، برنج، زولبیا و بامیه، نان، تخم مرغ و برخی اقلام دیگر می باشد.
مهندس پرزحمت عنوان کرد: بازرسان این اداره، علاوه بر بازرسی های خود، گشت های مشترک با اداره کل تعزیرات حکومتی و همچنین بعضا گشت هایی مشترک با صدا و سیما به صورت پخش زنده از اماکن دارند که همشهریان در حین این گشت ها، مشکلات خود را عنوان کرده و رسیدگی و نظارت های لازم جهت رفع مشکلات از سوی بازرسان این اداره در اسرع وقت انجام می شود.
وی در خصوص نوع تخلفات انجام شده خاطرنشان کرد: این تخلفات شامل گرانفروشی، عدم درج قیمت کالا و کم فروشی می باشد و بیشتر این تخلفات در زمینه فروش زولبیا و بامیه، حلیم، گوشت، تخم مرغ، لبنیات و مرغ می باشد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین اضافه کرد: از ابتدای بازرسی ها در آغاز ماه مبارک رمضان ۲۲۵ پرونده تخلف تشکیل و به اداره کل تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده است.
مهندس پرزحمت در پایان یادآور شد: علاوه بر بازرسی بازرسان این اداره که هر روز صبح و بعد از ظهر با جدیت و دقت نظر انجام می شود واحد رسیدگی به شکایات ۱۲۴ آماده دریافت گزارشات مردم بوده و شکایات واصله را به سرعت مورد رسیدگی قرار می دهد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها